گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ زودتر از انتظار معرفی می‌شود

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ زودتر از آنچه تصورش را می‌کنید به بازار عرضه ‌می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد طراحی‌های متفاوتی از گوشی‌های هوشمند باشیم. سال ۲۰۱۹، احتمالا سال معرفی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

هرچند شرکت‌های تولید‌کننده‌ی کمی به حوزه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر وارد شده‌اند؛ ولی سامسونگ در بین ‌همین تعداد محدود شرکتی که به طراحی گوشی انعطاف‌پذیر مشغول هستند، درصدد است پیشتاز میدان باشد. براساس آخرین خبرهای منتشر‌شده، سامسونگ قصد دارد  سال ۲۰۱۹ میلادی، گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را به بازار معرفی کرده و از هواوی جلو بزند. پیشتر گفته شده بود که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا در نمایشگاه CES 2019 رونمایی می‌شود؛ ولی خبرهای جدید تایید می‌کند که احتمالا زمان رونمایی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ زودتر خواهد بود. هما‌ن‌طور که پیش از این اعلام شده بود؛ هواوی قصد دارد گوشی با نمایشگر انعطاف‌پذیر خود را پیش از سامسونگ عرضه کند. ظاهرا سامسونگ هم بیکار ننشسته و تلاش خود را می‌کند تا از بقیه رقبا عقب نماند.

samsung foldable smartphone

منابع نزدیک به وال‌استریت‌ژورنال، اطلاعات جدیدی در مورد زمان عرضه‌ی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر کرده‌اند. براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی یک منبع خبری که نام خود را اعلام نکرده است؛ گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با نمایشگر ۷ اینچی رونمایی می‌شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، ظاهرا گوشی جدید، چندان بزرگ‌تر از گوشی‌های هوشمند فعلی نخواهد بود، نسبت ابعاد گوشی نیز احتمالا ۴ به ۳ است که  باعث افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در ابعاد نمایشگر خواهد شد. گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ شبیه به کیف پول از وسط تا می‌شود. در این‌صورت وقتی گوشی در حالت تاشده قرار دارد؛ نمایشگر ثانویه‌ی کوچکتری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. این نمایشگر کوچک، ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و سایر اطلاعات مفید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید که دوربین اصلی گوشی نیز در قسمت تاشده و نیمه‌ی دیگر دستگاه قرار خواهد داشت.

Samsung از سال ۲۰۱۴ میلادی، درباره‌ی طراحی و تولید گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر صحبت می‌کند؛ اکنون بعد از چند سال قصد دارد محصول خود را به بازار عرضه کند. حال که سامسونگ در تلاش است تا گوشی انعطاف‌پذیر خود را به بازار عرضه کند، این گوشی هوشمند رقبایی در بازار دارد و کره‌ای‌ها یکه‌تاز این میدان نیستند.

پیشتر گفته شده بود که گوشی انعطا‌ف‌پذیر سامسونگ با قیمت بالایی به بازار عرضه خواهد شد؛ همین مساله رقابت تنگاتنگی را برای سامسونگ با شرکت‌هایی همچون Xiaomi که در بازار تولید گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر وارد شده است، ایجاد می‌کند. پیشتر گفته شده بود که شیائومی و اوپو وارد عرصه‌ی رقابت تولید گوشی‌ انعطاف‌پذیر می‌شوند. از سوی دیگر با توجه به محدوده‌ی قیمت‌گذاری گوشی های شیائومی، پیشتر گفته شده بود که قیمت گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ دو برابر قیمت گوشی‌های انعطاف‌پذیر شیائومی و اوپو خواهد بود. باید ببینیم آیا واقعا سامسونگ زودتر از سایر رقبا، گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را روانه بازار خواهد کرد یا خیر؛ و در رقابت بر سر قیمت، کدام شرکت می‌تواند پیروز میدان بازار باشد؟

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی از بخش دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید؛ کاربران در این بخش به انواع گوشی سامسونگ، اپل، هواوی،‌ نوکیا و دیگر برندها دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات