طرح مفهومی جدید ال جی وی 40 طراحی بدون حاشیه این دستگاه را نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌تازگی ویدیوی مفهومی جدیدی از گوشی ال‌جی وی ۴۰ ThinQ منتشر شده که از طراحی بدون‌حاشیه و حذف کامل حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حکایت می‌کند.
تبلیغات

در ویدیو مفهومی‌ای جدیدی که به‌تازگی از دستگاه الجی وی ۴۰ ThinQ منتشر شده، با ذهنیتی که ممکن است طراحان برای ساخت این دستگاه در ذهن داشته باشند، بیشتر آشنا می‌شویم؛ با این وجود، همانطور که می‌دانید، این ویدیو توسط طراحان مستقل ساخته شده است و ممکن است محصول نهایی هرگز شباهتی به این طرح نداشته باشد.

این ویدیو که توسط کانال یوتیوب Science and Knowledge تهیه شده، برخی از ویژگی‌های جذابی را به نمایش می‌کشد که بی‌شک طرفداران گوشی‌های الجی خواهان وجود آن‌ها هستند. 

در ابتدا طراحی بدون‌حاشیه الجی وی ۴۰ ThinQ را مشاهده می‌کنیم که حاشیه‌ی پایینی را تحت‌الشعاع بیشتری قرار داده و شاهد حذف کامل این قسمت هستیم. برای تحقق این امر، الجی باید از پنل‌های OLED خمیده‌ا‌ی استفاده کند که توانایی انحنا در قسمت پایینی و الحاق با بُرد اصلی دستگاه را داشته باشند؛ درست مشابه عملی که اپل با آیفون ۱۰ انجام داد.

با این حال، طراح ویدیو فوق برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسورهای مورد نیاز از حاشیه‌ی باریکی در قسمت فوقانی دستگاه استفاده کرده است. از دیگر موارد نیز می‌توان به حذف جک ۳.۵ میلیمتری، فرارگیری عمودی دوربین دوگانه اصلی، استفاده از درگاه USB-C برای اتصال شارژر و صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی با وضوح +Quad HD اشاره کرد که از تکنولوژی HDR10 نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات