ترکیب موتور جت با اسکوتر، ابتکار جدید کالین فورز

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از فیلم‌سازان و مخترعان مشهور یوتیوب به نام کالین فورز، از اسکوتر برقی مجهز به موتور جت برقی رونمایی کرد که عملکردی خیره‌کننده دارد.
تبلیغات

کالین فورز (Colin Furze) یکی از شخصیت‌های شناخته‌ شده در یوتیوب است که به خاطر تولید وسایل عجیب از جمله دست‌هایی شبیه چنگال گرگینه در فیلم X-Men و تبدیل خودروی بی‌ام‌و 325i کابریولت به وان حمام متحرک، شهرت دارد. این بار فورز از خلاقیت خود برای ساخت اسکوتر برقی با استفاده از موتور جت استفاده می‌کند تا برای کودک خردسال خود، جت اسکوتر بسازد.

Colin Furze

برای به حرکت در آوردن این اسکوتر برقی از توربین جت استفاده نمی‌شود بلکه در حقیقت یک فن برقی کنترل از راه دور است که می‌تواند به اطراف حرکت کند. فن به اندازه کافی قدرت دارد که بتواند کودکان تا ۵ سال را به آسانی حرکت دهد و آن‌ها را از داشتن یک اسکوتر برقی خوشحال کند. فورز می‌گوید که یک نسخه سریع‌تر مخصوص افراد بزرگسال نیز ساخت که از قدرت توربین گاز برای حرکت بهره می‌برد. 

Colin Furze Jet scooter / اسکوتر برقی کالین فورز

کالین فورز (متولد ۱۴ اکتبر ۱۹۷۹) یک شخصیت، مخترع و فیلمساز در یوتیوب و متعلق به استامفورد لینکلن‌شایر در انگلستان است. فورز در دوران نوجوانی مدرسه را ترک کرد تا بتواند لوله‌کش شود و از تجربه خود در برنامه Gadget Geeks متعلق به شبکه اسکای‌وان استفاده کند. فورز از تجارب مهندسی و لوله‌کشی خود برای ساخت طرح‌های بسیاری از جمله دیوار مرگ، طولانی‌ترین موتورسیکلت جهان، سریع‌ترین کالسکه جهان، موتورسیکلت مجهز به پیشرانه جت و یک هاوربایک (دوچرخه پرنده) استفاده کرد.

پروژه‌های خاصی که کالین فورز در سال‌های اخیر انجام داد، باعث شد تا محبوبیت بالایی در شبکه‌هی مجازی و حتی، گروه‌های علمی داشته باشد. کالین به تازگی، از پسر ۶ ساله‌ خود به نام جیک کمک می‌گیرد که در ویدئوی زیر نیز حضور دارد. کانال کالین فورز در یوتیوب بیش از ۶ میلیون دنبال کننده دارد و یکی از پربیننده‌ترین صفحه‌های دنیا، در زمینه خلاقیت‌های مهندسی است.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات