تصاویر جدید گلکسی نوت 9 از وجود جک هدفون و دکمه بیکسبی خبر می‌دهند

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که کمتر از یک ماه به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده است، تصویر جدید منتشرشده جزئیات بیشتری از طراحی این فبلت را افشا کرده است.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا در خبرها دیده‌اید، سامسونگ قرار است ۱۸ مرداد از گلکسی نوت ۹ رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی، هم در خصوص ویژگی‌های داخلی و هم طراحی دستگاه منتشر شده؛ اما هنوز جزئیاتی وجود دارد که تا به امروز در مورد آن‌ها صحبتی نشده است. اگر مشتاق دانستن جزئیات بیشتر در مورد نوت ۹ هستید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

اکثر تصاویری که تاکنون از پرچمدار بعدی سری نوت Samsung منتشر شده است، جلو و پشت گوشی را نمایش می‌دهند و تعداد کمی اطراف دستگاه را به تصویر کشیده‌اند. به همین جهت، تاکنون در مورد پورت‌ها و محل قرارگیری دکمه‌ها اطلاع دقیقی در دست نبود؛ اما تصویری که به‌تازگی منتشر شده، به‌خوبی نشان می‌دهند که سامسونگ جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری را حذف نکرده و این درگاه در پایین دستگاه و نزدیک درگاه USB قرار گرفته است. جک صوتی از مواردی بود که سامسونگ در جدیدترین تبلیغ خود به آیفون ۱۰ بابت نداشتن آن طعنه زده بود.

کناره‌ی سمت چپ دستگاه میزبان دکمه‌ی بیکسبی است. وجود دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی با توجه به اینکه سامسونگ قرار است با رونمایی از Galaxy Note9 از بیکسبی ۲.۰ نیز رونمایی کند چندان تعجب‌برانگیز نیست.

دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در پایین دکمه‌ی بیکسبی قرار گرفته‌اند و در لبه‌ی سمت راست هیچ دکمه‌ای قرار نگرفته است. در عوض، قسمت زیرین نوت ۹ علاوه‌بر پورت شارژ USB و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، میکروفن، یک اسپیکر کوچک و قلم S Pen را در خود جای داده است. قلمی که براساس شایعات، به اتصال بلوتوث مجهز است و قابلیت‌هایی مثل عکس گرفتن از راه دور را با خود به همراه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات