امکان پیش فروش گلکسی نوت 9 در اروپا تا ۱ شهریور میسر می‌شود

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
علاقه‌مندان به گلکسی نوت ۹ سامسونگ در اروپا می‌توانند این دستگاه را تا تاریخ ۲۳ آگوست پیش‌خرید کرده و زودتر از سایر کشورها دریافت کنند.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به‌زودی سامسونگ از جدیدترین محصول خود یعنی گلکسی نوت ۹ پرده‌برداری خواهد کرد. همانند رونمایی‌های پیشین این شرکت، انتظار می‌رود که امکان پیش‌فروش فبلت فوق نیز پس از معرفی میسر شود.

درست به مانند گلکسی نوت ۸ که تاریخ ۲۴ آگوست در معرض فروش قرار گرفت، نوت ۹ نیز در همان تاریخ اما با اختلاف یک‌سال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اگرچه برخی منابع اظهار دارند که Galaxy Note 9، زودتر از سایر مدل‌های قبلی نظیر گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که به‌علت کمبود در بازارهای اروپا عرضه نشدند، روانه‌ی بازار خواهد شد.

اپراتورهای اروپایی می‌توانند گلکسی نوت ۹ را تا تاریخ ۲۳ آگوست پیش‌خرید کنند؛ هر فردی که تا این تاریخ نسبت به پیش‌خرید دستگاه خود اقدام کرده باشد، آن را در تاریخ ۲۴ آگوست مصادف با رونمایی رسمی دریافت خواهد کرد.

با این وجود، اگر امیدوار داشتید که گلکسی نوت ۹ را زودتر از موعد بخرید، بهتر است انتظارتان را کمی پایین بیاورید! البته این احتمال وجود دارد که نوت ۹ در برخی مناطق نظیر کره جنوبی زودتر از موعد روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات