فوجی فیلم پس از افزایش استقبال کاربران، تنوع لنز‌های خود را افزایش می‌دهد

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فوجی‌فیلم برای تامین نیاز‌های کاربران، ظرفیت تولید لنز‌های خود را افزایش می‌دهد.
تبلیغات

دوربین‌های بدون آینه روز‌های خوشی را سپری می‌کنند. شرکت‌های سازنده‌ی این دسته از دوربین‌ها طی سال‌های گذشته، افزایش فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. این موضوع باعث شده است تا شرکت‌های نام‌دار دنیای دوربین‌های عکاسی گرایش بیشتری به‌سمت تولید بدنه و لنز‌های این دسته از دوربین‌ها بیابند. در همین راستا نیز فوجی‌فیلم پس از افزایش استقبال و تقاضای کاربران از محصولات این شرکت، اقدامات مختلفی را برای پاسخ به نیاز‌های مشتریان خود انجام داده است.

مدیران فوجی‌فیلم به‌تازگی اعلام کرده‌اند که برنامه‌های متنوعی برای افزایش تنوع و تعداد لنز‌های خود در نظر دارند. این شرکت در همین راستا مقرهای جدیدی را در کارخانه‌ی تایوا، در استان میاگی ژاپن، در ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری تاسیس خواهد کرد. اهداف فوجی‌فیلم از این اقدام، افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت تولید خود تا سال ۲۰۲۰ (پایان راه‌اندازی و آغاز به کار تمام کارخانه و مقر‌های جدید فوجی‌فیلم) است. 

فوجی‌فیلم به‌تازگی و طی گزارشی از بهبود ۲۰ درصدی فروش سالانه‌ی لنز‌ دوربین‌های عکاسی بدون آینه‌ی خود نسبت به دوره‌ی مشابه گذشته خبر داده است. این شرکت در حال حاضر ۳۶ لنز مخصوص دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای خود با مانت‌های G و X را در اختیار کاربران قرار داده است.

بهترین دوربین حرفه‌ای- فوجی فیلم x-t10

FujiFilm هم‌چنین از برنامه‌ی خود برای تاسیس اتاق ایزوله مقیاس بزرگ با آنالیزور فوق‌پیشرفته در کنار تاسیسات جدیدی خبر داد که در آن‌ها از هوش مصنوعی برای تولید، مونتاژ و تنظیم لنز‌های این شرکت بهره گرفته می‌شود. با آغاز به کار این تاسیسات جدید، در کنار افزایش ظرفیت تولید، کیفیت بالای لنز‌های فوجی‌فیلم نیز حفظ خواهد شد. به‌گفته‌ی مدیران این شرکت نام‌دار ژاپنی، تمامی لنز‌های ساخته‌شده در کارخانه‌ی تایوا، با برچسب «Made in Japan» در سراسر جهان به فروش خواهند رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات