هواوی ۶ میلیون دستگاه P20 به فروش رسانده است

جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اعلام کرد که در طول سه ماه پس از معرفی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به بازار، موفق شده است ۶ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند به فروش برساند.
تبلیغات

با وجود مشکلات هواوی برای ورود به بازار آمریکا، به نظر می‌رسد این شرکت چینی در فروش گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش طی سه‌ماهه‌ی پس از عرضه‌ی این محصولات، عملکرد قابل قبولی به جا گذاشته است. آمار ارائه‌شده توسط هواوی نشان از این دارد که موفق شده است ۶ میلیون دستگاه پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو راهی بازار کند؛ هواوی اواخر ماه مارس این دو گوشی هوشمند را معرفی کرد. فروش ۶ میلیون دستگاه پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو نشان از رشد ۸۱ درصدی این گوشی‌های هوشمند در مقایسه با سری پی ۱۰ دارد. 

کوین هو، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند هواوی، در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

فروش بالا و استقبال فوق‌العاده از گوشی‌های سری پی ۲۰ نشان از این دارد که هواوی به‌خوبی با شرایط بازار آشنا است و نشان از تعهد ما در رابطه با نوآوری و طراحی محصولات جدید دارد. ما شاهد موفقیت محصولات سری پی ۲۰ هستیم که باعث افزایش انگیزه‌ برای ادامه‌ و گسترش موفقیت‌هایمان می‌شود. تا پایان سال جاری حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم. 

هواوی در کنار ارائه‌ی آمار مربوط به فروش گوشی‌های هوشمندش، از آغاز مسابقه‌ی عکاسی خود با عنوان NEXT-IMAGE نیز خبر داده است. این مسابقه از ۱۳ ژوئن آغاز شده است و تا ۳۱ آگوست ادامه خواهد داشت. سال گذشته بیش از ۱۵۷ هزار نفر از ۹۰ کشور جهان در این مسابقه شرکت کردند. 

مسابقه‌ی NEXT-IMAGE 2018 در ۶ شاخه‌ی مختلف برگزار می‌شود:

  • Good Night: ثبت لحظات در محیط‌های کم‌نور
  • Faces: برای تصاویر پرتره
  • Hello Life: تصاویری با مضمون ثبت تجربیات و احساسات روزانه
  • Check-In: کشف مکان‌های جدید و تجربیات تازه
  • Timeline: ویدیوهایی با مدت‌زمان کمتر از ۳۰ ثانیه
  • Storyboard: داستان‌سرایی در ۹ فریم. یک مجموعه‌ی تصویری ۹ عددی که دارای یک خط داستانی مشخص است

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که تیم داوری ۵۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان را به‌عنوان برنده رقابت انتخاب خواهد کرد. جایزه‌ی نفر اول در این رقابت علاوه بر مبلغ ۲۰ هزار دلار، یک دستگاه هواوی پی ۲۰ پرو و یک دستگاه لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو خواهد بود. همچنین در هر یک از ۶ شاخه‌ی تعیین‌شده یک برنده انتخاب خواهد شد که به‌عنوان جایزه، یک دستگاه میت ایکس پرو دریافت می‌کند. 

تصاویر ارسالی باید با استفاده از گوشی‌ هوشمند هواوی ثبت شوند؛ اما در انتخاب مدلی که از آن برای عکاسی استفاده می‌شود، محدودیتی وجود ندارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات