شیائومی رسما وارد فرانسه و ایتالیا شد

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با افتتاح فروشگاه می در فرانسه و ایتالیا رسما وارد بازار اروپا شد.
تبلیغات

شیائومی پس از موفقیت چشمگیر در بازار چین و ایستادن در مقام چهارم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند،‌ قصد دراد موفقیت‌های جدیدی را در بازار اروپا برای خود رقم بزند. شیائومی طی مراسمی باشکوه، اولین فروشگاه خود را در فرانسه و ایتالیا افتتاح کرد.

روز ۲۲ می (‌ اول خرداد)‌ اولین فروشگاه شیائومی در پاریس فرانسه کار خود را رسما آغاز نمود و بلافاصله و بعد از گذشت دو روز در تاریخ ۲۴ می (‌ ۲ خرداد)‌ این برند موفق چینی،‌ اولین فروشگاه می را رسما در ایتالیا افتتاح کرد. به‌علاوه، شیائومی همچنین اولین فروشگاه آنلاین خود را در فرانسه راه‌اندازی کرد تا گوشی‌های می میکس ۲ (Mi Mix 2)، می A1 شیائومی (Mi A1)، می میکس ۲ اس (Mi Mix 2S)، ردمی نوت ۵ (Mi Mix 2S) و ردمی ۵ (Redmi 5) را به فروش برساند. انتظار می‌رود که این رویکرد در ایتالیا هم دنبال شود ولی باید صبر کنیم تا شیائومی رسما این موضوع را تایید کند.

شیائومی / Xiaomi

آنچه کاربران ایتالیایی در انتظار آن هستند این است که گوشی‌های هوشمند شیائومی به صورت رسمی و از طریق اپراتورهای مخابراتی ایتالیا از جمله TIM، Orange، SFR و Vodafone به فروش برسد. گفتنی است شیائومی در بین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در جایگاه چهارم بازار جهانی ایستاده است و با ورود رسمی این برند به بازارهای اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا انتظار می‌رود که سهم بازار بیشتری را از آن خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات