شیائومی وارد بازار اروپا می‌شود

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی پس از موفقیت‌های قابل توجه در بازار چین‌، قصد دارد با کمک یک شرکت هنگ‌کنگی تجارتش را در اروپا نیز توسعه دهد.
تبلیغات

به گزارش انگجت، شیائومی با هلدینگ هنگ‌کنگی سی‌‌کی هاتچی‌سون قراردادی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود به بازار اروپا امضا کرده است. این همکاری توسط شرکت تابعه مخابراتی 3 امکان‌پذیر شده است.   

به عنوان بخشی از قرارداد تعدادی از محصولات شیائومی ابتدا در فروشگاه‌های گروه 3 در اتریش، دانمارک، ایرلند، ایتالیا، سوئد و انگلیس موجود خواهند بود. سایر محصولات شیائومی نیز در فروشگاه‌های واتسون فورترس، سوپردراگ و کرویدوات در ایرلند، انگلیس و هلند فروخته خواهند شد. شیائومی با تعداد زیادی از شرکت‌های چینی قراردادهای همکاری بسته است تا بتواند درآمد بالایی از محصولاتی مانند دستبندهای سلامتی، کفش‌های هوشمند و حتی ابزارآلات مانند پیچ‌گوشتی داشته باشد. اگرچه هنوز مشخص نیست کدام‌یک از محصولات شیائومی وارد بازار اروپا می‌شوند اما همکاری با گروه سی‌کی هاتچی‌سون شامل اکوسیستم محصولات Mi، محصولات اینترنت اشیا و همچنین محصولات سبک زندگی برای برخی از بازارها می‌شود. 

این اخبار بعد از انتشار خبر ورود شرکت شیائومی به بورس برای بدست آوردن سرمایه‌‌ای به ارزش 10 میلیارد دلار منتشر شد. این شرکت سال گذشته سعی کرد با ورود به بازار اسپانیا وارد اروپا شود. آن‌ها نه تنها محصولاتشان را در آمازون عرضه کردند بلکه فروشگاه‌های محلی Mi را برای فروش برخی از محصولات سبک زندگی مانند پاوربانک راه‌اندازی کردند. 

وانگ ژیانگ مدیر سابق بخش بین الملل تجارت، فروش و بازاریابی و بخش حقوقی شرکت شیائومی، در گذشته به ورج گفته است:

ما مشتریان بسیار زیادی اسپانیا، انگلیس، آلمان و ایتالیا داریم و قصدمان ابتدا موفقیت در اسپانیا است و در ادامه به سایر کشورها وارد خواهیم شد. هدف ما شناخت سلیقه مردم اروپا است. 

اگرچه شیائومی در گذشته علاقه بسیاری به بازارهای در حال توسعه داشت، اما جدیدا در ارائه محصولات رده بالا که قیمت کمتری از رقبایشان دارند موفق عمل کرده است.

ژیانگ گفت: 

محصولات ما برای همه ارزش خرید مناسبی در برابر قیمتشان دارند. ما محصولاتی رده‌بالا تولید می‌کنیم اما آن‌ها را به قیمت مناسبی می‌فروشیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات