دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S رونمایی شد

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت وینتیج از آخرین دوچرخه برقی خود با نام اسکرامبلر S رونمایی کرد که قیمتی حدود ۷۰۰۰ دلار و توانایی‌ حرکت در خارج از جاده دارد.
تبلیغات

اگر صرفا نیازمند دوچرخه‌ای برای گشت‌وگذار در اطراف شهر هستید، شاید دوچرخه برقی وینتیج الکتریک (Vintage electric) بتواند پاسخ مناسبی به تقاضای شما باشد. تقریبا دو ماه پیش، یک شرکت سازنده دوچرخه الکتریکی در کالیفرنیا با استفاده از نسخه ویژه ساینیچر کروز (Signature Cruz) به گشت‌زنی در خط ساحلی پرداخت. اما این بار با تغییر رویکردی قابل ملاحظه، از نوعی دوچرخه برقی برای گشت‌وگذار در مسیرهای صحرایی رونمایی کرده است که اسکرامبلر اس (Scrambler S) نامیده می‌شود. دوچرخه برقی نوآورانه و تفریحی وینتیج اسکرامبلر S، در حال حاضر با توانایی بالاتری برای علاقه‌مندان به مسیرهای بیرون شهری در مقابل طرفداران دوچرخه‌های شهری تولید شده است. 

Vintage Scrambler S e-bike / دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر اس

وینتیج درباره آخرین مدل دوچرخه الکتریکی خود می‌گوید:

دوچرخه برقی اسکرامبلر S با الهام از سبک دوچرخه‌های قدیمی طراحی شده است و به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند از راحتی فضای شهری خارج شوند و در محیط اطراف سیاحت کنند. این دوچرخه برقی علاقه‌مندی به خلاقیت و نبوغ در موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای آف‌رود را نشان می‌دهد و همچنین نگاهی اجمالی به آینده انرژی الکتریکی در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه دارد.
Vintage Scrambler S e-bike / دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر اس

جدیدترین دوچرخه برقی وینتیج، نیروی محرکه خود را از بسته باتری لیتیوم ۱۱۲۳ وات ساعت دریافت می‌کند که باعث عملکرد بهتر و شعاع حرکتی بیش‌تر نسبت به سایر محصولات این شرکت خواهد شد. دوچرخه الکتریکی اسکرامبلر S می‌تواند مسافتی حدود ۱۲۱ کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید؛ به این ترتیب دوچرخه‌سوار می‌تواند از شهر خارج شود و در اطراف تپه‌های بیرون شهر به گردش بپردازد. 

Vintage Scrambler S e-bike / دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر اس

دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S با بهره‌گیری از گاز دستی، سیستم پدال کمکی و پنج حالت سواری، به دوچرخه‌سوار اجازه می‌دهد که تعادل بین خروجی موتور و پدال را برقرار کند. این دوچرخه در حالت استاندارد مجهز به یک موتور الکتریکی هاب با قدرت ۷۵۰ وات (۱ اسب بخار) در عقب است که دست‌یابی به بیشینه سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت را برای دوچرخه‌سوار ممکن می‌سازد. خریداران دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S می‌توانند با پرداخت ۱۴۹ دلار اضافه، گزینه اختیاری حالت مسابقه‌ای را نیز دریافت کنند که شامل یک موتور الکتریکی ۳۰۰۰ وات (۴ اسب بخار) برای دست‌یابی به بیشینه سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت می‌شود. 

گزینه اختیاری حالت مسابقه‌ای برای استفاده در مسیرهای آف‌رود طراحی شده است و دوچرخه‌سواران می‌توانند در هنگام استفاده خیابانی و حرکت در پیاده‌رو آن را قفل کنند. در این صورت دوچرخه برقی اسکرامبلر S با سرعت قانونی و ایمن برای عابران پیاده  حرکت خواهد کرد. این دوچرخه الکتریکی به‌راحتی در جاده‌های آسفالت و خاکی تغییر حالت می‌دهد و دوشاخه تعلیق آن می‌تواند در دست‌اندازها تا ۶۰ میلی‌متر آزادی حرکت داشته باشد. ترمزهای دیسکی هیدرولیکی این دوچرخه، اعتمادبه‌نفس دوچرخه‌سوار را در توقف‌های لحظه‌ای افزایش می‌دهند و سیستم ترمز احیاکننده باعث می‌شود تا به کمک سیستم دستیار پدال، شارژ باتری بیش‌تر و بهتر انجام بگیرد.

Vintage Scrambler S e-bike / دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر اس

دوچرخه برقی اسکرامبلر S به همراه مشخصات گفته شده، نمای ظاهری ویژه‌ای ارائه می‌دهد. رنگ مشکی براق که در تزئین قاب آلومینیومی، بسته باتری و زهوارهای دوچرخه استفاده شده است، تناسب کامل و زیبایی با رنگ زرد سیر موجود در چراغ جلوی LED دارد. چراغ جلوی دوچرخه به سبک چراغ‌های خودروهای رالی است و توسط شبکه بافته‌شده‌ای محافظت می‌شود. اجزای سیستم انتقال قدرت، دیسک‌های ترمز و جعبه باتری به کمک کنتراست بیشتر ترکیب رنگ، تأکید بیش‌تری بر چهره تهاجمی دوچرخه برقی اسکرامبلر S می‌کنند. 

قیمت دوچرخه برقی ۳۹ کیلوگرمی اسکرامبلر S از ۶۹۹۵ دلار شروع خواهد شد و گزینه‌های اختیاری آن شامل بروزرسانی حالت مسابقه‌ای، دنده، باربند و قفل ضدسرقت Abus می‌شود. دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S قیمت بسیار بالایی دارد؛ اما ویدئویی از آن در یوتیوب منتشر شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست و شما را ناامید نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات