اپل چه اطلاعاتی از کاربرانش را ذخیره می کند

یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است که به واسطه‌ی آن می‌توانید تمام اطلاعاتی را که این شرکت از شما دارد، دانلود کنید.
تبلیغات

اتفاق پیش‌آمده برای فیسبوک باعث شد تا شرکت به‌دنبال شفاف‌سازی بیش‌تر در مورد قوانین حریم خصوصی خود باشد. از سوی دیگر، حساسیت کاربران نیز به مسئله‌ی حریم خصوصی افزایش پیدا کرد و از آن پس شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و حتی اپل سعی داشته‌اند شفاف‌تر عمل کرده و کاربران را از اطلاعاتی که در مورد آن‌ها دارند مطلع کنند یا روند اطلاع از این موضوع را برای افراد آسان‌تر کنند. در این مطلب به شما نشان می‌دهیم که چطور می‌توانید از هر آن‌چه که اپل از شما می‌داند مطلع شوید.

گام اول

به وب‌سایت اپل رفته و وارد بخش حریم خصوصی یا Privacy شوید.

حریم خصوصی اپل

گام دوم

در صفحه‌ی حریم خصوصی زبانه‌ای به نام Our privacy policy وجود دارد. زبانه را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

گام سوم

در زبانه‌ی یادشده لینکی تحت عنوان let us know وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

حریم خصوصی

گام چهارم

کشور خود را انتخاب کنید.

حریم خصوصی اپل

گام پنجم

در این مرحله باید مشکل امنیتی خود را مشخص کنید. در منوی بازشونده privacy issues را انتخاب کنید.

گام ششم

جزئیاتی را که اپل از شما می‌پرسد پاسخ دهید.

حریم امنیتی اپل

گام هفتم

اپل با ارسال ایمیل احراز هویت تشخیص خواهد داد که آیا کسی که قصد دسترسی به اطلاعات را دارد حقیقتا شما هستید یا فردی متجاوز.

گام هشتم

پس از احراز هویت شما، داده‌ها در قالب یک فایل زیپ حفاظت شده و دارای پسورد برای شما ارسال خواهد شد. اپل رمز این فایل را در ایمیلی جداگانه برای شما می‌فرستد و شما با وارد کردن این رمز قادر خواهید بود به تمام داده‌هایی که اپل از شما در اختیار دارد دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که ممکن است چند روزی طول بکشد تا اپل کل اطلاعاتی که از شما دارد را برای شما ارسال کند؛ اما سرانجام به تک‌تک جزئیاتی که این شرکت از شما در اختیار دارد دسترسی خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات