نوزدهمین استارتاپ گرایند اصفهان با حضور موسس علی بابا برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوزدهمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، با حضور موسس استارتاپ علی‌بابا و به میزبانی اتاق بازرگانی این شهر برگزار می‌شود.
تبلیغات

استارتاپ گرایند رویدادی جهانی با هدف آشنایی علاقه‌مندان حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا با یکدیگر و همچنین افراد موفق در این زمینه است. اصفهان به‌عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران، در سال‌های اخیر شاهد برگزاری رویدادهای متعددی در این زمینه بوده است. برگزارکنندگان این رویداد برای اولین استارتاپ گرایند سال ۱۳۹۷، موسس وبسایت علی‌بابا را به‌عنوان میهمان به اصفهان دعوت کرده‌اند.

نوزدهمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان، در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مرکز همایش اتاق بازرگانی این شهر برگزار خواهد شد. روند اجرای استارتاپ‌گرایند همانند رویدادهای قبلی شامل شبکه‌سازی، مصاحبه با میهمان برنامه و پرسش و پاسخ خصوصی شرکت‌کنندگان با میهمان خواهد بود.

مجید حسینی نژاد، موسس وبسایت علی بابا است که در زمینه‌ی فروش بلیط آنلاین هواپیما و قطار از سال ۱۳۹۳ به فعالیت مشغول است. وبسایت جاباما فعال در حوزه‌ی رزرو هتل و اقاتگاه نیز از زیرمجموعه‌های علی بابا است. حسینی نژاد به‌عنوان کارآفرینی که پس از شکست‌های متعدد به پیروزی نسبی در علی بابا رسیده، میهمان این رویداد استارتاپ گرایند در اصفهان است تا ضمن پاسخ به سؤالات علاقه‌مندان در زمینه‌ی کارآفرینی و ارزش‌آفرینی، تجربیات خود را نیز با آن‌ها در میان بگذارد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند به وبسایت رسمی استارتاپ گرایند اصفهان مراجعه و ضمن مطالعه‌ی بیشتر در مورد رویداد پیش رو، بلیط شرکت در رویداد را خریداری کنند. لازم به ذکر است کد تخفیف zoomitsgi19 از طرف تیم برگزارکننده‌ی رویداد برای کاربران زومیت در نظر گرفته شده است. وبسایت زومیت نیز به‌عنوان حامی رسانه‌ای رویدادهای کسب‌وکار، گزارشی از این رویداد پس از برگزاری منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات