استون مارتین ونتیج V600، معرفی شد

استون مارتین قصد دارد، ونتیج V600 را، پس از اتمام تولید در سال ۱۹۹۸، با بهره‌گیری از پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر بروزرسانی کند و امسال در اختیار مشتریان قرار دهد.

هنگامی که استون مارتین خودروی ونتیج V600 مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ را در سال ۱۹۹۸ معرفی کرد، در آن زمان یکی از قدرتمندترین محصولات بازار بود. حالا پس از دو دهه، خودروی V600 برای زنده نگه داشتن نسل قبلی استون مارتین ونتیج (Aston Martin Vantage) بازگشته است. طراحی این خودرو بر اساس مدل V12 خواهد بود و از پیشرانه‌ تنفس طبیعی خورجینی ۱۲ سیلندر با قدرت ۵۹۲ اسب بخار در ترکیب با جعبه دنده دستی هفت سرعته بهره می‌برد. 

Q استون مارتین پشت جدیدترین محصول ویژه گیدون قرار دارد؛ مجموعه‌ی محدودی از تنها هفت مدل کوپه و هفت رودستر، که همه این ۱۴ خودرو از طراحی بیرونی فیبر کربنی بهره‌مند می‌شوند. از برخی ویژگی‌های خودروی استون مارتین ونتیج V600 مدل ۱۹۹۸ نیز در طراحی جدید استفاده خواهد شد که از جمله می‌توان به کاپوت محدب همراه با شکاف‌های جانبی اصلاح شده‌ اشاره کرد. این در حالی است که جلوپنجره مشبک تیره‌شده، به طور اختصاصی برای مدل جدید خودروی V600 طراحی شده است. 

Aston Martin Vantage V600 / استون مارتین ونتیج V600

در عقب خودروی استون مارتین ونتیج V600 یک دیفیوزر فیبر کربنی کاملا بازسازی‌‌شده نصب شده است که در ترکیب با چهار خروجی اگزوز، فرم بی‌نظیری به عقب خودرو می‌دهد. از دیگر تغییرات می‌توان به رینگ‌های ماشین‌کاری شده آلومینیومی اشاره کرد که تنها در خودروی V12 ونتیج V600 پیدا می‌کنید. 

تم فیبر کربنی در داخل کابین نیز همچنان ادامه دارد، چرا که استون مارتین از آلومینیوم تیره آنودیزه برای تزئین اتاق استفاده کرده است. خودروساز بریتانیایی توجه ویژه‌ای به صندلی‌ها دارد و از نوعی صندلی سبک‌وزن بهره می‌گیرد که تمام بدن سرنشین را در خود قرار می‌دهد. این صندلی‌ها اکنون با الگوی سوراخ سوراخ تزئین می‌شوند تا نمای بهتری در داخل اتاق حکم‌فرما شود. به منظور بهبود سبک کار، در حال حاضر دسته صندلی‌های مرکزی با چرم زینتی دست‌ساز پوشش داده شده‌اند، در حالی که اهرم تعویض دنده دوست‌داشتنی جعبه دنده هفت سرعته به صورت توپر ماشین‌کاری شده است. 

استون مارتین در حال حاضر سفارشات مشتریان را برای خودروی V12 ونتیج V600 دریافت می‌کند و طی سه ماهه سوم سال جاری عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند. البته برخی از کارمندان این شرکت اعلام کرده‌اند که احتمالا از پیشرانه خورجینی ۱۲ سیلندر با توربوشارژ دوگانه موجود در استون مارتین DB11 زیر کاپوت نسل جدید ونتیج استفاده شود، اما باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

 

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده