مینگ چی کو افشاگر معروف محصولات اپل KGI را ترک کرد

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی کو تحلیلگر و پیش‌گوی معروف محصولات اپل از مؤسسه‌ی امنیتی KGI جدا شد.
تبلیغات

مینگ چی کو که بیشتر به دلیل تحلیل مسائل داخلی و افشای اطلاعات محصولات جدید اپل شناخته می‌شود، مؤسسه‌ی امنیتی KGIتایوان را ترک کرده است و احتمالا از این پس روی محصولات شرکت اپل تمرکز نخواهد کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری تایمز چین، مینگ چی کو در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) از کار خود کناره‌گیری کرده است و مقصد بعدی وی مشخص نیست؛ اما تایمز پیش‌بینی می‌کند که کو احتمالا از این پس بیشتر روی صنایع نوظهور متمرکز خواهد بود.

کو در مؤسسه‌ی KGI، با استفاده از رابط‌های خود، اطلاعات مربوط به جزئیات محصولات را که غالبا به‌طور غیر معمولی دقیق بودند به دست می‌آورد و یادداشت‌های خود را با اپل‌اینسایدرو سایر نشریات به اشتراک می‌گذاشت؛ برای مثال او در سال ۲۰۱۴، بعضی از ویژگی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را به‌درستی پیش‌بینی کرد. کو در این سال از معرفی ساعت هوشمند اپل نیز خبر داد؛ هر چند این محصول در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد.

آخرین پیش‌بینی‌ کو در خصوص اپل به تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) بازمی‌گردد که در آن ادعا می‌کند اپل، در گوشی ۶.۱ اینچی خود از فناوری لمسی جدیدی استفاده خواهد کرد و ممکن است قابلیت لمس سه‌ بعدی (3D Touch) را برای کاهش هزینه‌ها کنار بگذارد. در واقع این تحلیلگر اولین کسی بود که پیش‌بینی کرد اپل گوشی ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال‌سی‌دی و همچنین مدل‌های ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد عرضه می‌کند.

آیفون 6.5 اینچی

مینگ چی کو همچنین عرضه‌ی محصولاتی مانند هوم‌پاد ارزان‌قیمت و ساعت هوشمند بازطراحی‌شده با صفحه نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری بهتر و ارتقاء امکانات سنجش سلامت را پیش‌بینی کرده است.

اگرچه همه‌ی پیشگویی‌های کو درست نبوده است؛ اما کناره‌گیری او از کارش باعث می‌شود گمانه‌زنی در مورد اپل کم‌رنگ شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات