اینستاگرام در حال کار روی قابلیت‌های جدید از جمله ضبط ویدئوی اسلوموشن است

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارش‌های غیر رسمی، اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت‌های جدیدی است که عملکرد این شبکه‌ی اجتماعی را بیش از پیش به فیسبوک و توییتر شبیه می‌کنند.
تبلیغات

اینستاگرام در سال‌های اخیر با افزودن ‌تدریجی قابلیت‌های متنوع و جدید، این پلتفرم را به مکانی جذاب و کاربردی برای افراد و شرکت‌های علاقه‌مند به اشتراک‌گذاری تصاویر تبدیل کرده است. اکنون خبر خوب برای دوستداران اینستاگرام که خواهان قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدتر هستند، این است که این اپلیکیشن به‌زودی برخی قابلیت‌های جالب توجه معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ورج، ظاهرا اینستاگرام مشغول آزمایش برخی قابلیت‌های جدید است. از جمله‌ی این ویژگی‌ها «واکنش‌های سریع» است که کاربران با استفاده از ایموجی‌ها می‌توانند همانند فیسبوک به سرعت احساس خود را نسبت به استوری‌ها نشان دهند. ویژگی بعدی، عملکرد ضبط ویدئوی اسلوموشن یا صحنه آهسته برای استوری‌ها است. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، کاربران با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانند به ضبط و آپلود ویدئوهای اسلوموشن بپردازند.

Instagram Mute

علاوه بر این، یک دکمه‌ی بی‌صدا برای پروفایل‌ها افزوده شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند از مشاهده‌ی پست‌های یک کاربر مشخص در فید خود جلوگیری کنند. این ویژگی که به قابلیت بی‌صدا در توییتر شباهت دارد، به کاربران امکان می‌دهد بدون لغو دنبال کردن افراد که ممکن است گاهی موجب دلخوری بین دو طرف شود، آن‌ها را بی‌صدا کنند.

در نهایت آخرین ویژگی مربوط به مشاهده‌ی آرشیو استوری‌های اینستاگرام در حالت تقویمی می‌شود. این قابلیت در واقع به کاربران امکان می‌دهد تاریخ استوری‌های آرشیو‌شده را به‌صورت تقویمی مشاهده کنند. بر اساس نظرات برخی از کاربران، به نظر می‌رسد که بعضی از این قابلیت‌ها هم‌اکنون برای آزمایش در اختیار عده‌ای قرار گرفته است.

اینستاگرام هنوز وجود این قابلیت‌ها را تأیید نکرده است؛ اما اگر تیم اینستاگرام مشغول آزمایش این ویژگی‌ها باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام آن‌ها به این اپلیکیشن افزوده شوند. برای کسب جزئیات بیشتر باید در انتظار اخبار بعدی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات