فیسبوک تولید اسپیکر‌ هوشمند را تا اوایل پاییز به تأخیر می‌اندازد

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک به دلیل رسوایی کمبریج آنالیتیکا در زمینه‌ی نشر اطلاعات کاربران، تولید انبوه اسپیکر هوشمند را با تأخیر و در ماه اکتبر آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش دیجی تایمز، فیسبوک زمان تولید انبوه دو اسپیکر هوشمند خود را ابتدا در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده بود؛ این درحالی‌ است که پیش‌بینی می‌شود تولید محصولات مورد نظر تا اکتبر به تأخیر افتاده باشد، بر اساس گزارش‌ها، حجم سفارشات سال ۲۰۱۸ نسبت به برنامه‌ی اصلی ۲۰ درصد کاهش یافته است. البته برنامه‌ریزی برای تولید این اسپیکر در سال ۲۰۱۹ همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

فیسبوک در ابتدا قصد داشت بر اساس برنامه‌ریزی خود، دو اسپیکر هوشمند را در ماه می ارائه کند. اما این برنامه به تعویق افتاده است؛ زیرا مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیر عامل فیسبوک، در پی رسوایی اطلاعاتی شرکتش به کنگره ایالات متحده احضار شد تا مسائل مربوط به حریم خصوصی این آن را تصدیق کند.

فیسبوک دو اسپیکر هوشمند با کُدنام‌های فیونا (Fiona) و الوا (Aloha) آماده کرده است که هر دو مجهز به صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی درون‌سلولی ال‌جی هستند. الوا با توجه به صفحه نمایش قابل تنظیم، برچسب قیمت بالاتری نسبت به فیونا خواهد داشت. پگاترون (Pegatron) تنها سازنده‌ی هر دو دستگاه است.

در همین حال بر اساس گزارشات منابع معتبر، هوم‌پاد اپل از فروش ضعیف رنج می‌برد و همین باعث می‌شود فروشندگانِ تحت حمایت ایالات متحده سفارشات مربوط به زنجیره‌ی تأمین را به‌طور چشم‌گیری از ۵۰۰ هزار در ماه به ۲۰۰ هزار واحد کاهش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات