دسترسی کاربرانی که از نسخه هک شده اسپاتیفای استفاده می‌کنند مسدود می‌شود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای در حال مسدود کردن حساب کاربرانی است که از نسخه‌های هک شده‌ این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.
تبلیغات

براساس اخبار جدید اسپاتیفای در حال مسدود کردن حساب کاربری افرادی است که از نسخه‌های هک شده این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این شرکت در چند روز گذشته ایمیل‌‌هایی برای کاربران نسخه هک شده اسپاتیفای ارسال کرده است که از فعالیت غیرعادی این افراد و مسدود شدن حساب کاربری آن‌ها خبر می‌دهد.

گفتنی است اسپاتیفای حساب کاربری این افراد را به‌طور کامل حذف نکرده است و کاربران می‌تواند با حذف نسخه هک شده و نصب نسخه اصلی اپلیکیشن، حساب کاربری خود را دوباره فعال کنند. همان‌طور که می‌دانید اسپاتیفای هم اکنون ۸۸ میلیون کاربر دارد که به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و این شرکت برای کسب درآمد از طریق این کاربران به نمایش تبلیغات و اعمال برخی محدودیت‌ها می‌پردازد.

برخی سایت‌ها با انتشار نسخه‌های غیر رسمی و هک شده اسپاتیفای در تلاش برای ارائه برخی ویژگی‌های پولی این برنامه به کاربران رایگان آن هستند. در نسخه هک شده اسپاتیفای امکان استفاده از تمامی ویژگی‌های پولی برای کاربران فراهم نمی‌شود و تنها دسترسی به برخی قابلیت‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

مشخص نیست چه تعداد از کاربران اسپاتیفای از نسخه هک شده آن استفاده می‌کنند؛ اما از میان ۱۵۹ میلیون کاربر اسپاتیفای حدود ۷۱ میلیون کاربر دارای حساب کاربری پرداخت شده هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات