اپل، کلینیک‌های پزشکی مختص کارکنان خود راه‌اندازی می‌کند

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به کمک شرکت مراقبت‌های سلامتی AC Wellness، یک کلینیک خدمات پزشکی برای کارمندان خود می‌سازد.
تبلیغات

اپل تنها یک شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری نیست؛ چرا که در حال استخدام پزشکان و پرسنل پزشکی جهت ساخت کلینیک‌های پزشکی خود است. شبکه‌ی CNBC، برای نخستین بار زیرمجموعه‌ی جدید کوپرتینونشین‌ها با نام AC Wellness را شناسایی کرد.

در حالی که اطلاعات وب‌سایت AC Wellness در این باره هنوز تکمیل نیست؛ اما هیچ تلاشی برای پنهان کردن ارتباط خود با اپل نمی‌کند. در صفحه‌ی About این سایت، تصویر بزرگی از محوطه‌ی مقر جدید اپل به چشم می‌خورد. اگر به کد منبع در صفحه‌ی Contact مراجعه کنید، خواهید دید که ایمیلی به آدرس @apple.com ارسال می‌کند.

همچنین می‌توانید در قسمت تبلیغات شغلی از سایت Indeed.com بخوانید:

AC Wellness Network, LLC، زیرمجموعه‌ای از اپل است و سازمان مدیریت خدمات اختصاصی (MSO) برای AC Wellness Network محسوب می‌شود، یک گروه تخصصی پزشکی که در مرکز سلامتی اپل در سانتا کلارا ولی، خدمت‌رسانی می‌کند. ماموریت ما، ارائه‌ی بهترین تجربه‌‌ی مراقبت‌های سلامتی در جهان برای کارمندان اپل است.

CBNC، دو کلینیک در سانتا کلارا، در نزدیکی دفتر اپل در کوپرتینو پیدا کرد. علاوه‌بر حصول اطمینان از این که کارمندان هر چیزی را که برای بازیابی سلامت خود بدان نیاز خواهند داشت، در دسترس دارند، اپل می‌تواند از این همکاری در جهت تست دستگاه‌ها و خدمات جدید خود نیز استفاده کند.

البته این اولین باری نیست که شرکتی خصوصی، شرکت مراقبت‌های سلامتی را برای کارمندان خود به استخدام درمی‌آورند؛ چرا آمازون، جی پی مورگان چیس و برکشایر نیز با همکاری هم یک شرکت مراقبت‌های سلامتی تشکیل داده‌اند.

این یک نمونه دیگری است که معیوب‌بودن سیستم سلامتی در ایالات متحده را نشان می‌دهد. امروزه شرکت‌های بزرگ فناوری، رسیدگی به این امور به دست می‌گیرند. اگر برای یک شرکت بزرگ کار می‌کنید، حال‌تان همیشه خوب خواهد بود؛ زیرا آن‌ها همیشه مزایای فراوانی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اما با وجود این مزایا، احتمالا دیگر نمی‌خواهید که از کار خود اخراج شوید، به عنوان یک فریلنسر یا آزاد کار مشغول به کار باشید، برای یک شرکت کوچک و ترسناک کار کنید یا بازنشسته شوید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات