اولین گوشی‌ های مبتنی بر اندروید گو هفته آینده در MWC رونمایی می‌شوند

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اعلام کرد که هفته‌ی آینده در جریان رویداد MWC 2018 در شهر بارسلون از اولین گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید گو رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

 سال گذشته گوگل در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2017 از اندروید گو (Android Go) رونمایی کرد. این سیستم‌عامل نسخه‌‌ای بهینه‌شده‌ از اندروید اوریو محسوب می‌شود و برای عملکرد روان روی دستگاه‌هایی با سخت‌افزار ضعیف و حافظه‌ی رم پایین (کمتر از ۵۱۲ مگابایت) طراحی شده است.

گوشی‌های مجهز به این سیستم‌عامل در سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد، اگرچه چندین نرم‌افزار مبتنی بر اندروید گو در فروشگاه پلی‌استور عرضه شده؛ اما هنوز هیچ گوشی هوشمندی با این سیستم‌عامل به‌صورت رسمی وارد بازار نشده است. با این حال به‌نظر می‌رسد که اولین مجموعه از چنین گوشی‌ها‌یی طی هفته‌ی آینده در خلال رویداد MWC 2018 رونمایی خواهد شد و به‌زودی در دسترس خواهند بود. در حال حاضر جزئیاتی در مورد قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها در دسترس نیست. احتمالا همانند اندروید وان، گوگل برای ساختن تلفن‌ها با سازندگان ثالث همکاری می‌کند.

کنگره‌ی جهانی موبایل یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای موبایل است که هر ساله از اواخر فوریه تا اول مارس در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های بزرگ و مطرح تولید‌کننده‌ی تلفن همراه از آخرین تولیدات خود رونمایی می‌کنند. امسال هم همانند سال‌های گذشته منتظر رونمایی محصولات جدید و نوآوری‌های این غول‌های تولید‌کننده‌ی تلفن همراه هستیم.

نظر شما در مورد نمایشگاه امسال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات