درگ دیدنی تسلا مدل S با آئودی R8

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی جدیدی از رقابت درگ تسلا مدل S P100D در مقابل آئودی R8 V10 کوپه منتشر شده است، که توانایی‌های یک خودروی الکتریکی ساخت امریکا در مقایسه با یک سوپراسپرت آلمانی را نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

تسلا مدل S P100D، به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای الکتریکی دنیا شناخته می‌شود. این مدل، در زمان ۲.۲۸ ثانیه توانست به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و قرار است به‌زودی در دنیای اتومبیلرانی و اولین فصل مسابقات EPCS نیز فرصت عرض اندام پیدا کند.

AUDI R8 V10

اما آئودی R8 V10 مجهز به پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر خورجینی ۵.۲ لیتری با قدرت خروجی ۵۳۲ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتن‌متر قادر است در زمان ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد؛ حداکثر سرعت این کوپه اسپرت، ۳۱۹ کیلومتربرساعت است. 

در مقایسه‌ای دیدنی، مسابقه‌ درگ بین تسلا مدل S P100D با خودروی قدرتمند آئودی R8 V10 انجام شده است تا جدال دو خودروی غیر هم‌سطح را شاهد باشیم. کانال یوتیوب Archie Hamilton Racing اطلاعاتی در مورد طول مسیر مسابقه برای محک زدن دو خودرو ارائه نداده، بنابراین نمی‌توان با دقت گفت که مسابقه در مسافت ۴۰۰ متر انجام شده است. به طور طبیعی تسلا مدل S P100D در شروع حرکت سریع‌تر عمل می‌کند، اما آئودی R8 V10 با قدرت فوق‌العاده‌ی پیشرانه‌ی بنزینی، عملکرد بهتری در سرعت‌های بالا دارد.

Tesla Model S

از آن‌جا که خودروی الکتریکی تسلا مدل S یک سدان بزرگ با ظرفیت ۷ سرنشین است و آئودی R8 V10 هم یک خودروی اسپرت افسانه‌ای به شمار می‌رود، می‌توان نتیجه گرفت افرادی که دنبال خودروی روزانه سریعی هستند بهتر است تسلا بخرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات