اولین تیزر هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ با محوریت افزایش ایمنی

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تیزر تبلیغاتی نسل چهارم هیوندای سانتافه، سیستم ایمنی جلوگیری از خروج کودکان را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

نسل چهارم کراس‌اور پرطرفدار هیوندای سانتافه، به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد که تیم تبلیغاتی هیوندای، انتشار تیزرهای تبلیغاتی و معرفی ویژگی‌ها و تجهیزات سانتافه‌ی جدید را آغاز کرده است.

2019 Hyundai Santa Fe / شاسی‌بلند هیوندای سانتافه

تیزر تبلیغاتی جدید هیوندای با الهام از یک اتفاق معمولی و آشنا، سیستم جلوگیری از خروج سرنشین در شرایط خطرناک را معرفی می‌کند. با این فناوری در صورت عبور خودرویی دیگر، درهای سانتافه تا رفع خطر باز نمی‌شوند. علاوه بر این آپشن ایمنی مهم، سانتافه‌ی جدید به ویژگی جلوگیری از تصادف در دنده عقب نیز مجهز است. در این سیستم، هنگام حرکت خواسته یا ناخواسته رو به عقب و در صورت تشخیص وجود خودروی دیگری در مسیر، ترمزها به‌طور خودکار فعال می‌شوند تا از برخورد احتمالی جلوگیری شود.

2019 Hyundai Santa Fe / شاسی‌بلند هیوندای سانتافه

نسل چهارم سانتافه با الهام مشهود از مدل کُنا (Kona) شامل طرح چراغ‌های جلو و جلوپنجره‌ی آبشاری، نمای مدرن‌تری به خود گرفته است. در کابین باید انتظار نمایشگر لمسی، سیستم اطلاعات و سرگرمی و پنل پشت فرمان دیجیتال داشت. در حال حاضر سایر جزئیات سانتافه‌ی جدید مانند مشخصات فنی، نامشخص است.

نسل جدید هیوندای سانتافه در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ در اواسط اسفند ماه سال جاری، به‌صورت رسمی و با جزئیات کامل رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات