مدیران پیشین لکسار اولین محصولات پروگرید دیجیتال را معرفی کردند

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت پروگرید دیجیتال که توسط مدیران سابق لکسار تأسیس شده است، از اولین محصولات خود رونمایی کرد.
تبلیغات

پروگرید دیجیتال برند جدیدی است که کارت‌های حافظه‌ی پیشرفته‌ای برای عکاسان تولید می‌کند. این شرکت توسط مدیران سابق برند لکسار تأسیس شده و هدف آن ارائه‌ی کارت‌های حافظه‌ی باکیفیت به بازار است.

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷، مایکرون با اعلام ناگهانی پایان کار کارت‌های حافظه‌ با برند لکسار، دنیای عکاسی را حیرت‌زده کرد. چند ماه بعد، یک شرکت چینی فعال در زمینه‌ی حافظه‌های فلش به نام لانگ‌سیس، برند لکسار را تصاحب کرد تا جان دوباره‌ای به آن ببخشد.

حالا تعدادی از مدیران پیشین لکسار تشکیل گروه داده‌اند تا با برندهایی مانند سن‌دیسک و لکسار در زمینه‌ی فضای ذخیره‌سازی دوربین‌ها به رقابت بپردازند. تیم اصلی مؤسسان پروگرید دیجیتال همگی از مدیران و سرپرستان فنی لکسار هستند که سابقه‌ی ۶۰ سال کار در بازار کارت حافظه دارند.

پروگرید دیجیتال می‌گوید:

تیم پروگرید دیجیتال با تلفیق تجربه و روابط خود در دنیای صنعت، مشخصا روی توسعه و بازاریابی کارت‌ حافظه، رم ریدرو نرم‌افزار بهینه‌شده برای استفاده در دوربین‌های سینمایی حرفه‌ای و بازار عکاسی تمرکز خواهد کرد.

وس بروئر، مؤسس و مدیرعامل پروگرید دیجیتال، می‌گوید:

هدف ما تبدیل شدن به یک منبع برای حرفه‌ای‌های دنیای عکاسی است که به دنبال مموری کارت‌ حرفه‌ای هستند. ما با ارائه‌ی باکیفیت‌ترین و مطمئن‌ترین محصولات، بر جذب عکاسان حرفه‌ای که به کیفیت تجهیزات خود اهمیت می‌دهند تمرکز خواهیم کرد.

شروع کار این شرکت با تولید دو کارت حافظه خواهد بود که یکی CFast 2.0 با سرعت ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه و دیگری SDXC UHS-II با سرعت ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه در حجم‌های بالا است. کنترلرهای به‌کاررفته در این کارت‌های حافظه برای دوربین‌های سطح بالا بهینه شده‌اند و تمامی کارت‌ها تست‌های جزئی و کلی کاملی برای بررسی کیفیت می‌گذرانند.

پروگرید

هر کدام از کارت‌های حافظه‌ی یادشده اواخر همین ماه توسط وب‌سایت این شرکت و فروشگاه‌های B&H و آمازون ارائه خواهند و سه سال ضمانت خواهند داشت.

کارت‌ CFast 2.0 در ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و با قیمت‌های ۲۳۰، ۳۵۰ و ۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

کارت‌ SDXC UHS-II در ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت‌های ۵۵، ۹۵ و ۱۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

پروگرید

رم ریدر پروگرید دیجیتال از دو شیار برای خواندن CFast و SDXC برخوردار است و از فناوری USB 3.0 نسل دوم با بیشینه‌ی سرعت انتقال داده‌ی ۱۰ گیگابایت بر ثانیه بهره می‌برد. این رم ریدر به قابلیت خواندن پرسرعت و همزمان هر دو کارت‌ مجهز است و در نتیجه می‌توانید همزمان از هر دو شیار با سرعت بالا استفاده کنید.

این رم ریدر به همراه دو کابل ۴۵ سانتی‌متری، یکی USB نوع A به نوع C و دیگری یواس‌بی نوع C به نوع C ارائه می‌شود و دو سال ضمانت خواهد داشت.

در اواخر ماه جاری قادر خواهید بود رم ریدر پروگرید دیجیتال را به قیمت ۸۰ دلار از فروشگاه‌های یادشده خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات