ساختمان مرکزی فیسبوک در پی تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
در پی تهدید به بمب‌گذاری در مقر اصلی فیسبوک، پلیس سریعا وارد کار شد و به تخلیه‌ی این ساختمان دستور داد.
تبلیغات

ساعاتی پیش، پس از اینکه پلیس آمریکا تماسی مبنی بر بمب‌گذاری در ساختمان اصلی فیسبوک دریافت کرد، سریعا وارد عمل شد و چندین ساختمان پردیس اصلی فیسبوک واقع در شهر منلو پارک را تخلیه کرد.

مقامات شهر منلو پارک در ساعت ۱۷ به‌وقت محلی، اطلاعیه‌ای را منتشر کردند و طی آن از مردم خواستند برای حفظ امنیت خود، به منطقه‌ی جفرسون پارک نزدیک نشوند. برخی از کارمندان اینستاگرام و فیسبوک در ساختمان‌های واقع در منطقه‌ی جفرسون پارک حضور دارند.

اداره‌ی پلیس منلو پارک در پی رسانه‌ای شدن این خبر، از طریق صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که ضمن تخلیه‌ی این ساختمان‌ها، واحد ویژه‌ی بمب‌گذاری را به آنجا فرستاده و بررسی‌ها را آغاز کرده است.

فیسبوک / Facebook / فیس بوک

گفتنی است که واحد مبارزه با جرم و جنایت اداره‌ی پلیس نیویورک پیش از بقیه از این تهدید مهم باخبر شده بود و در پی این اتفاق، سریعا مقامات محلی را در جریان گذاشت. Facebook نیز طی اطلاعیه‌ای، تخلیه‌شدن برخی از ساختمان‌های پردیس اصلی‌اش را تایید کرد.

ساعاتی پس از این اتفاق، فیسبوک اطلاعیه‌ی جدیدی را منتشر و ضمن تایید سلامت جانی تمامی افراد آن منطقه،‌ اعلام کرد که کارکنان به محل کار خود بازگشته‌اند و دیگر تهدیدی وجود ندارد:

اواخر عصر امروز، پس از دریافت تهدید مربوط به بمب‌گذاری، سریعا برخی از ساختمان‌های پردیس اصلی‌مان را در منلو پارک تخلیه کردیم. ما امنیت و سلامت جانی کارکنان‌مان را در فیسبوک بسیار جدی می‌گیریم و خوشحالیم که در این اتفاق صدمه‌ای به کسی وارد نشد. ما همکاری نزدیکمان را با مقامات محلی برای تحقیق روی این تهدید، آغاز کرده‌ایم. 

پلیس منلو پارک اعلام کرد که پس از بررسی‌های دقیق و موبه‌موی منطقه، هیچ بسته‌ی مشکوک یا مورد مرتبطی را پیدا نکرده است. گفتنی است که پردیس اصلی فیسبوک در فاصله‌ی ۴۸ کیلومتری سان فرانسیسکو واقع شده و این شرکت از سال ۲۰۱۱ تا الان در آنجا حضور دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات