اولین گوشی 5G وان پلاس اوایل خردادماه سال آینده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پیت لائو مدیرعامل وان‌پلاس اعلام کرد گوشی هوشمند وان‌پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G تا پایان ماه می (اوایل خردادماه ۱۳۹۸) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

وان‌پلاس در مقایسه با شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی، شرکت نسبتا کوچکی محسوب می‌شود. با این وجود، وان‌پلاس قصد دارد سال آینده‌ی میلادی، اولین شرکتی باشد که در اروپا گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از اتصال به شبکه‌ی 5G را به بازار عرضه کند. پیشتر نیز گفته شده بود که وان پلاس، نخستین گوشی 5G اروپا خواهد بود

پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس در مورد عرضه‌ی گوشی هوشمند این شرکت با اتصال 5G اظهار امیدواری کرد. پیت لائو در گفتگویی با CNET اعلام کرد که این شرکت انتظار ندارد اولین گوشی هوشمند 5G، فروش بالایی داشته باشد.

اینترنت 5G

وی در صحبت‌های خود اشاره کرد که با توجه به اینکه در سال آینده‌ی میلادی، هنوز فناوری 5G و بازار اتصال به این شبکه، قدم‌های نخستین خود را برمی‌دارد؛ در نتیجه نمی‌توان انتظار فروش بالایی برای محصولات با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G داشت. اما وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند 5G تا سال ۲۰۲۰ تغییر خواهد کرد و شاهد رشد فروش در بازار خواهیم بود. پیت لائو در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد با توجه به روند رو به رشد فروش گوشی‌های هوشمند 5G، وان‌پلاس به تولید چنین محصولاتی توجه نشان داده است. پیشتر گفته شده بود که گوشی هوشمند 5G وان‌ پلاس با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود

با چنین رویکردی، وان‌پلاس جزو شرکت‌های پیشرو در معرفی گوشی‌های هوشمند 5G بازار خواهد بود. علاوه‌بر این، طراحی چنین گوشی هوشمندی این امکان را در اختیار وان‌پلاس قرار می‌دهد تا زمان کافی برای طراحی نسل دوم محصول خود داشته باشد تا بتواند مشکلات احتمالی نسل اول گوشی‌ هوشمند 5G خود را برطرف کند. پیت‌ لائو در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که گوشی هوشمند 5G‌ وان‌پلاس احتمالا قبل از پایان ماه می (‌دهه‌ی اول خردادماه)‌ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که وان‌پلاس 5G تقریبا همزمان با وان‌پلاس ۷ معرفی شود.

از آنجایی که فناوری 5G، تکنولوژ‌ی کاملا جدید سال آینده‌ی میلادی خواهد بود، وان‌پلاس تصمیم گرفته است که سری جداگانه‌ای برای گوشی‌های هوشمند جدید خود که از شبکه‌ی نسل آینده پشتیبانی می‌کنند، توسعه دهد. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس با مشخصات سخت‌افزاری جدید و همچون گوشی‌های هوشمند پرچمدار معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات