ویدئو و تصاویر جدیدی از پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت ایکس ال رویت شد

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئو و تصاویر جدیدی از پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

در ابتدای ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی، گوگل گوشی‌ پرچمدار خود را معرفی کرد. اما براساس آخرین خبرهای منتشرشده، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد رونمایی از نسخه‌‌‌‌های لایت پرچمدار گوگل باشیم.

OnLeaks و  91mobile، رندرهای سه‌بعدی CAD گوشی هوشمند بعدی گوگل را به‌اشتراک گذاشته‌اند که تصویری از طراحی نهایی آن را نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه، بازگشت جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری است که پیشتر در گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۲ سال ۲۰۱۷ حذف شده بود.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۳ لایت با نمایشگر ۵.۵ اینچی همانند ابعاد نمایشگر پیکسل ۳ به بازار عرضه شود. ابعاد دستگاه جدید ۱۵۱.۳x۷۰x۸.۲ میلی‌متر و ضخامت آن ۹ میلیمتر خواهد بود. نمایشگر پیکسل 3  لایت دارای رزولوشن HD + و نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد. براساس خبرهای غیررسمی منتشرشده، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به بازار معرفی شود. پیکسل ۳ لایت در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی هوشمند از باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و با اندروید ۹ پای جعبه‌گشایی خواهد شد.

پیکسل 3 لایت ایکس ال
پیکسل 3 لایت ایکس ال
پیکسل 3 لایت ایکس ال
پیکسل 3 لایت ایکس ال
پیکسل 3 لایت ایکس ال

پیکسل 3 لایت ایکس ال از نظر طراحی، تفاوت‌هایی با پیکسل ۳ ایکس ال دارد. در حالی که پیسکل ۳ ایکس ال دارای حاشیه‌ی واقعی بالای نمایشگر است، پیکسل ۳ لایت ایکس ال با بریدگی بالای نمایشگر مخفی معرفی خواهد شد. همچنین نمایشگر آن به‌جای ۶.۳ اینچ، ۶ اینچی است. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۰x۷۶.۱x۸.۲ میلی‌متر است. رزولوشن گوشی با ابعاد بزرگ‌تر نیز همانند گوشی کوچکتر، فول‌اچ‌دی پلاس است.

در مورد مشخصات نسخه‌ی ایکس ال، شایعه‌های دیگری هم مطرح شده است. ممکن است این گوشی هوشمند از تراشه‌ی مشابهی با مدل کوچکتر معرفی شود و این احتمال هم وجود دارد که با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام به بازار عرضه شود. ابعاد باتری بزرگتر خواهد بود. به‌علاوه براساس شایعه‌های منتشرشده انتظار می‌رود که پیکسل ۳ لایت ایکس ال با پنل پشتی پلی‌کربنات معرفی شود. این بدین معنا است که انتظار نمی‌رود که گوشی هوشمند با فناوری شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از Pixel Stand معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات