تصاویر ثبت شده با گوگل پیکسل 3 لایت در اینترنت منتشر شد

سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
وبلاگ روسی رُزتکد (Rozetked) تصاویری را در اینترنت منتشر کرده‌ که گمان می‌رود با دوربین اصلی پیکسل ۳ لایت ثبت شده‌اند.
تبلیغات

اگر به خاطر داشته باشید، هفته‌ی گذشته وبلاگ روسی رُزتکد با ارسال چند تصویر، اطلاعات مختصری از گوشی پیکسل ۳ لایت گوگل که اکنون با اسم رمز سارگو (Sargo) هم شناخته می‌شود، فاش کرد. حالا این وبلاگ تصاویر جدیدی را فاش کرده و اعلام کرده است که تصاویر مذکور با دوربین اصلی پیکسل ۳ لایت ثبت شده‌اند. از لحاظ ظاهری، به‌نظر می‌رسد که پیکسل ۳ لایت شکل و شمایلی مشابه پیکسل 2 دارد، با این تفاوت که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن همانند گوشی‌های جدید، باریک‌تر شده و از جک سه و نیم میلیمتری هدفون هم پشتیبانی می‌کند.

پیکسل 3 لایت

تصاویری که به‌ظاهر با محصول جدید غول جست‌وجوگر ثبت شده، امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند و در نماهای داخلی و خارجی کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهند. البته باید توجه داشت که نمونه عکس‌های منتشر شده، صرفاً کیفیت خام دوربین پیکسل 3 لایت را به نمایش گذاشته‌اند و مطمئناً در محصول نهایی و با اعمالِ ویژگی‌های نرم‌افزاری شرکت گوگل، شاهد کیفیت بالاتری خواهیم بود.

پیکسل 3 لایت

اگر به تصویر مربوط به میوه‌های روی میز توجه کنید، متوجه خواهید شد که فضای اتاق داخل عکس نورپردازی مناسبی ندارد، اما حتی با در نظر گرفتن این نکته هم، میزان جزئیات ثبت شده، گواهی بر کیفیت بالای دوربین پیکسل جدید در شرایط نوری ضعیف است. تصاویر دیگرِ گرفته‌شده در فضاهای بیرونی، آسمان ابری را نشان می‌دهند. جالب است بدانید که هوای ابری، کار را برای تنظیم نوردهی دوربین‌های کوچک بسیار سخت می‌کند. البته امید داشتیم جزئیات بیشتری را در بخش‌های تیره‌ و به‌ویژه سایه‌های موجود در تصویر شاهد باشیم. در آخر باید اشاره کنیم تصویری که جاده و درخت‌ها را نشان می‌دهد، زاویه دید وسیعی دارد و به‌نظر می‌رسد در حالت 4k ثبت شده است.

پیکسل 3 لایت

آن‌طور که از شواهد به‌نظر می‌رسد، پیکسل ۳ لایت همانند برادران بزرگ‌ترش از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می‌برد. البته صحبت‌کردن درباره‌ی کیفیت دوربین این گوشی میان‌رده هنوز زود است و باید منتظر ماند و دید که آیا دوربین پیکسل ۳ لایت می‌تواند به پای پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال برسد یا خیر؟ وبلاگ رُزتکد به علاقه‌مندان توصیه کرده  که این تصاویر را با تصاویر اولیه‌ی پیکسل ۳ ایکس ال مقایسه کرده و نظرات خود را بیان کنند، اما مشکل اینجا است که به دلیل اختلاف میزان نوردهی و زاویه‌ی دوربین در تصاویر مختلف، نمی‌توانیم مقایسه‌‍‌ی دقیق و منصفانه‌ای انجام دهیم.

در هر حال، عرضه‌ی پیکسل ۳ لایت به عنوان  محصولی میان‌رده از گوگل، اتفاقی جدید به شمار می‌رود که برای طرفداران خانواده‌ی پیکسل جالب خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی با برچسب قیمتی ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلاری به‌فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات