بی ام و سری 3 پلاگین هیبرید ۲۰۱۹، معرفی شد

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و سری 3 پلاگین هیبرید ۲۰۱۹ با نام 330e iPerformance و پیشرانه‌ی ۲ لیتری، سال ۲۰۱۹ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 که اخیراً رونمایی شد، تا تابستان سال آینده با مدل پلاگین هیبرید جدید 330e iPerformance هم فروخته خواهد شد. 330e iPerformance در مقایسه با سایر خودروهای هیبرید ویژگی مخصوصی دارد؛ حالت رانندگی جدید XtraBoost در شرایط مورد نیاز قدرت بیشتری به چرخ‌های عقب سری 3 جدید ارسال می‌کند.

بی‌ام‌و 330e iperformance در مقایسه با نسل قبلی خود، ۳۰ درصد مسافت بیشتری در حالت برقی طی می‌کند؛ مقامات بی‌ام‌و ادعا می‌کنند که این مدل در حالت برقی و بدون آلایندگی، ۶۰ کیلومتر را طی می‌کند. حتی در صورتی که از حالت برقی استفاده نشود، 330e iperformance جدید با انتشار ۳۹ گرم CO2 در هر کیلومتر، آلودگی کم‌تری دارد. علاوه بر این، مصرف سوخت پلاگین هیبرید سری 3 جدید، به‌صورت ترکیبی ۱.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. 

BMW Series 3 2019

پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ در این مدل، مشابه نسل گذشته است؛ در کنار این پیشرانه از یک موتور برقی کمکی هم بهره‌گیری شده است که در نهایت نیروی مجموعه‌ی هیبریدی از طریق جعبه‌دنده‌ی خودکار به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. محل نصب موتور برقی درست در بین پیشرانه احتراقی و جعبه‌دنده است؛ تفاوت اصلی 330e iperformance جدید با  مدل قدیمی، وجود سیستم XtraBoost  است. پیشرانه‌ی هیبریدی 330e iperformance قدرتی معادل ۲۴۸ اسب بخار دارد که با سیستم XtraBoost می‌تواند برای لحظاتی تا ۲۸۸ اسب بخار افزایش پیدا کند.

بی‌ام‌و سری 3 / BMW 3 Series

بی‌ام‌و  330e iperformance در ۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. این عدد دقیقاً با مدل قدیمی 330e یکسان است که باتوجه به مجموعه‌ی فنی مشابه،جای تعجب ندارد. فروش نسل جدید سری 3 پلاگین هیبرید از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و تمامی امکانات پیشرفته‌ای که در نسل جدید سری ۳ معرفی شده‌اند نظیر سیستم Live Cockpit Professional و کمک فنرهای فعال، برای این مدل نیز قابل انتخاب هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات