بی ام و X2 با تیونینگ اشنیتزر معرفی شد

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ مشهور AC اشنیتزر در جدیدترین محصول خود، اولین پکیج تیونینگ بی‌ام‌و X2 را معرفی کرد.
تبلیغات

X2 یکی از جدیدترین خودروهای بی‌ام‌و است که بیشتر به ظاهر اسپرت کراس‌اورها تا قابلیت‌های آفرود، تکیه کرده است. برخلاف X1 که یک کراس‌اور با ابعاد کوچک است، X2 کاملا اسپرت است و در کلاس Sports Activity Coupe یا SAC خودروساز باوارایا قرار می‌گیرد؛ دیگر محصولات بی‌ام‌و در این کلاس، مدل‌های X4 و X6 هستند.

X2 در حالت استاندارد کراس‌اور زیبایی است، اما متخصصان AC Shnitzer به‌دنبال ارتقای این مورد هستند. پکیج تیونینگ اشنیتزر شامل ارتقای کامل در بخش های مختلفی مثل سیستم تعلیق، آیرودینامیک، بخش فنی و ظاهر خودرو می‌شود.

در قسمت آیرودینامیک، اشنیتزر اسپلیترهای طرح مثلثی ساخت خود را روی سپر جلو نصب کرده است. در کنار این اسپلیتر، اسپویلر سقفی هم در عقب قرار گرفته است تا نیروی رو به پایین جلو و عقب X2 بیشتر شود. 

BMW X2 - AC Schnitzer

در بخش سیستم تعلیق، مهندسان AC Shnitzer‍ کیت کاهش ارتفاع تا ۲۰ الی ۳۵ میلی‌متر را نصب کرده‌اند؛ مشتریان می‌توانند بی ام‌و X2 اشنیتزر را در سه تریم مختلف با نام‌های کربن، کروم و سیاه سفارش دهند. رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی AC1 در دو رنگ قابل انتخاب هستند که با توجه به استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت آن‌ها، وزن بسیار کمی دارند.

BMW X2 - AC Schnitzer

کابین بی‌ام‌و X2 تغییرات جزئی شامل تزئینات آلومینیومی روی کنسول، کاور جدید برای جوی استیک سیستم iDrive و پدال‌های تعویض دنده روی فرمان آلومینیومی کرده است. AC اشنیتزر یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیونرها در خصوص ارتقا بخش فنی محصولات بی‌ام‌و است؛ مدلی که متخصصان اشنیتزر برای ارتقا در نظر گرفته‌اند، کد x/sDrive20d با پیشرانه‌ی ۱۹۰ اسب بخاری است. قدرت این پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری به‌لطف پکیج تیونینگ این شرکت، به ۲۲۲ اسب بخار افزایش پیدا کرده است؛ در کنار این تغییرات، گارانتی ۵ ساله نیز ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات