بنتلی کانتیننتال جی تی 2019 کانورتیبل رونمایی شد

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
مطالعه 6 دقیقه
نسخه‌ی روباز بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۱۹ با بهره‌گیری از پیشرانه‌ی W12 و امکانات مشابه با مدل کوپه رونمایی شد.
تبلیغات

بنتلی شهریورماه ۹۶ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کانتیننتال GT جدید رونمایی کرد. با اینکه کانتیننتال جی‌تی جایگاه پرفروش‌ترین محصول بنتلی را به بنتایگا (Bentayga) تقدیم کرده اما هنوز هم معرف اصلی این شرکت است و به‌عنوان مدل لوکس و گرندتورر اسپرت عمل می‌کند. برای تکمیل موفقیت نسخه‌ی کوپه، این شرکت به‌تازگی از بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرد.

2019 Bentley Continental GT Convertible / بنتلی کنتیننتال جی تی کانورتیبل 2019

مدل روباز کانتیننتال GT تقریباً دارای تمام امکانات و قابلیت‌های مدل کوپه است؛ با چند تفاوت عمده که مهم‌ترین آن کمبود سقف دائمی به نظر می‌رسد. در محدوده‌ی سرعت کمتر از ۴۸ کیلومتر بر ساعت، سقف جمع‌شونده در زمان ۱۹ ثانیه به حالت باز تبدیل می‌شود. بنتلی برای اولین بار پارچه پشم و نخ را به‌عنوان گزینه اختیاری سقف کانتیننتال جی‌تی ارائه می‌دهد، بنابراین مشتریان می‌توانند خودرو را با پوشش خود هماهنگ کنند. گفته می‌شود که کاهش نویز (سروصدای) کانتیننتال جی‌تی به میزان ۳ دسی‌بل است، که تقریباً‌ با نسل قبلی کوپه برابر خواهد بود. مدل روباز جدید نسبت به مدل کوپه ۵ درصد سخت‌تر و کمی هم سبک‌تر خواهد بود، هرچند که هنوز وزن آن ۲،۴۱۴ کیلوگرم است. همان‌طور که ممکن است بدانید، بنتلی کانتیننتال جی‌تی کوپه وزنی معادل ۲۴۴۴ کیلوگرم دارد. 

2019 Bentley Continental GT Convertible / بنتلی کنتیننتال جی تی کانورتیبل 2019

زیر کاپوت از پیشرانه‌ی ۶ لیتری ۱۲ سیلندر W-شکل (W12) استفاده می‌شود که درست مانند مدل کوپه، ۶۲۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند؛ قدرت خروجی پیشرانه به جعبه‌دنده اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته متصل می‌شود. مدل روباز بنتلی کانتیننتال GT قادر است در زمان ۳.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد، در حالی که بیشینه سرعت آن به ۳۳۳ کیلومتربرساعت محدود شده است. 

2019 Bentley Continental GT Convertible / بنتلی کنتیننتال جی تی کانورتیبل 2019

علاقه‌مندان به بنتلی می‌توانند امکانات داخلی مشابه مدل کوپه را در نسخه‌ی روباز کانتیننتال جی‌تی پیدا کنند. نمایشگر لمسی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی در بخش مرکزی جلو داشبورد قرار دارد، هرچند که گاهی اوقات کارکردن با آن مشکل‌ساز است. نمایشگر مرکزی با صفحه داشبورد دیجیتال تکمیل می‌شود که بخش‌های زیادی از آن با چوب روکش شده است و در امتداد داشبورد گسترش می‌یابد. از جمله دیگر امکانات می‌توان به سیستم صوتی Naim با ۱۸ بلندگوی قدرتمند ۲۲۰۰ واتی اشاره کرد که در حالت سقف‌باز نیز می‌تواند کیفیت صدای خوبی ارائه دهد. صندلی‌های تنظیم‌شونده‌ی برقی ۲۰ جهته نیز به‌عنوان آخرین قابلیت مهم در دسترس خریداران قرار دارد. 

هنوز قیمت مدل کانورتیبل بنتلی کانتیننتال GT مشخص نشده است، اما باتوجه‌به قیمت پایه‌ی ۲۲۵ هزار دلاری مدل کوپه، می‌توان حدس زد که در همین حدود یا کمی بیش‌تر از آن باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات