صرافی ارز دیجیتال کوکوین، ۲۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
صرافی KuCoin یک صرافی فعال در بازار ارزهای دیجیتال در سنگاپور، در اولین دوره‌ی جذب سرمایه‌ خود، حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
تبلیغات

دور اول فرایند جذب سرمایه‌ی صرافی ارز دیجیتال KuCoin در سنگاپور با همکاری شرکت‌های IDG Capital، Matrix Partners و Neo Global Capital با موفقیت به پایان رسید. این صرافی در دور A جذب سرمایه توانست ۲۰ میلیون دلار جذب کند. در جزئیات این فرایند جذب سرمایه، اشاره‌ای به تلاش‌های صرافی برای افزایش امنیت و گسترش فعالیت‌های بین‌المللی شده است. کوکوین در حال حاضر حدود پنج میلیون کاربر دارد. 

مایکل گان، مدیرعامل این صرافی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه برای برنامه‌های آتی، به این نکته اشاره کرد که همکاری‌های جدید، افق‌های تازه‌ای را در بحث درآمدزایی برای آنها ترسیم خواهد کرد. یکی از این برنامه‌ها، رونمایی از نسخه‌ی دوم پلتفرم کوکوین در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ خواهد بود. به‌علاوه، تعداد نیروی انسانی بخش پشتیبانی نیز افزایش پیدا می‌کند. در نهایت، سرما‌یه‌گذاری روی بخش تحقیقات و جستجو برای بهترین راهکارهای بلاک‌چین هم از برنامه‌های آتی کوکوین است.

وب‌سایت CCN در ماه سپتامبر سال جاری گزارش داد که کوکوین با سرمایه‌گذاری سه میلیون دلاری در صرافی استرالیایی Bitcoin Australia، وارد بازار این کشور شد. این سرمایه‌گذاری و ورود به بازار جدید، آسیا و اقیانوسیه را به‌عنوان اهداف اولیه‌ی توسعه‌ی فعالیت‌های جهانی کوکوین، مشخص کرد. مدیرعامل این صرافی در همان زمان، این خرید را علاوه‌بر یک همکاری کاربردی، حرکتی در مسیر جهانی کردن ارزهای رمزنگاری‌شده بیان کرد.

گان در مورد دور اول جذب سرمایه‌ی شرکت خود می‌گوید:

این حرکت، یک همکاری پویا و مهم محسوب می‌شود. من معتقدم روزی می‌رسد که همه‌ی کارها با بلاک‌چین انجام می‌شود. ما نیز به‌کمک این همکاری‌های جدید، از ظرفیت‌های امروز برای محقق کردن هرچه بهتر این چشم‌انداز استفاده می‌کنیم. به‌علاوه، ما اکنون این امکان را داریم که تیم خود را گسترش داده و فرصت‌های جدید را با سرعت بیشاری پیدا کنیم.
Bitcoin exchange Coinbase

یانگ گو یکی از شرکای آی‌دی‌جی کپیتال در پاسخ به اظهارات گان عنوان کرد که این سرمایه‌گذاری،‌ در مسیر استراتژی‌های آی‌دی‌جی در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال و بلاک‌چین خواهد بود. آنها این استراتژی را از سال ۲۰۱۲ طراحی و اجرا کرده‌اند. این شرکت، بابت سرمایه‌گذاری در روزهای ابتدای صرافی کوین‌بیس نیز شهرت دارد.

مدیرعامل کوکوین امید دارد سرمایه‌گذاری آی‌دی‌جی برای آنها هم سرنوشت خوبی همچون کوین‌بیس داشته باشد. او اولین برنامه‌ی توسعه‌ای صرافی خود را بهبود خدمات مشتریان تا رسیدن به سطحی جهانی تعریف می‌کند. تا پایان سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ نیز کشورهایی همچون ویتنام،‌ ترکیه،‌ ایتالیا، روسیه و همه‌ی کشورهای اسپانیایی‌زبان در برنامه‌ی توسعه‌ای این صرافی قرار گرفته‌اند.

برنامه‌های رشد این صرافی پیش‌بینی کرده‌اند که تا سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹، ۱۰ جامعه‌ی کاربری مرتبط با کوکوین شکل بگیرد. بازاریابی هدفمند و کمپین‌های تبلیغاتی حرفه‌ای، ابزارهای کوکوین برای رسیدن به این چشم‌انداز خواهند بود. به‌علاوه، مرکز تمرین و آموزش بلاک‌چین کوکوین نیز آماده‌ی رونمایی و بهره‌برداری است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات