تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8150 کوالکام ۱۳ آذرماه معرفی می‌شود

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کوالکام قصد دارد در تاریخ ۴ دسامبر برابر با ۱۳ آذرماه تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۵۰ خود را معرفی کند.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش‌ها، موتو Z4 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه‌ی پرچمدار کوالکام، ماه آینده‌ی میلادی و در تاریخ ۴ دسامبر برابر با ۱۳ آذرماه معرفی شود. 

روز گذشته کوالکام چین اعلام کرد که تراشه‌ی نسل بعدی خود یعنی اسنپدراگون ۸۱۵۰ را به‌صورت رسمی در تاریخ ۴ دسامبر (‌۱۳ آذرماه)‌ معرفی خواهد کرد. باتوجه به خبرهایی که تاکنون در مورد تراشه‌ی مذکور منتشر شده است، از برخی مشخصات فنی آن اطلاع داریم. پیشتر گفته شده بود که اسنپدراگون ۸۱۵۰ موفق به شکست کرین ۹۸۰ و A12 بایونیک در بنچمارک آنتوتو شد

اسنپدراگون 8150

در نظر داشته باشید که مشخصات اسنپدراگون ۸۱۵۰، خبر از معماری مشابه این تراشه با تراشه‌های کرین ۹۸۰ هواوی و اکسینوس ۹۸۲۰ سامسونگ می‌دهد که دارای طراحی کلاستر CPU سه‌هسته‌ای است. اسنپدراگون ۸۱۵۰، تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای است که هسته‌ی اصلی آن روی فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. سه هسته‌‌ی میانی روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌‌ی کوچکتر روی فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی به‌کار گرفته شود. با معرفی تراشه‌ی مذکور می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌دست آوریم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات