طرح احتمالی گلکسی اس 10 با نمایشگر Infinity-O در پتنت سامسونگ رویت شد

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
پتنت متعلق به سامسونگ حاوی طرح‌های مختلف احتمالی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با نمایشگر Infinity-O و حفره‌ی دوربین سلفی است.
تبلیغات

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، گوشی هوشمند کاملا متفاوتی نسبت به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ سامسونگ باشد. طی ماه‌های اخیر شایعه‌های مختلفی در مورد گلکسی S10 منتشر شده است. براساس آخرین خبرها، انتظار می‌رود پرچمدار بعدی سامسونگ با حفره‌ای جهت تعبیه‌ی دوربین سلفی به بازار عرضه شود.

پتنت ثبت‌شده‌ی اخیر سامسونگ خبر از طراحی احتمالی گوشی‌های هوشمند بعدی این برند می‌دهد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد از نمایشگری به نام Infinity-O که اخیرا در کنفرانس توسعه‌دهندگان آن‌ را معرفی کرده است، در گوشی‌های هوشمند بعدی خود استفاده کند. پیشتر گفته شد که سامسونگ گلکسی S10 نمایشگر Infinity-O و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد داشت. نمایشگر Infinity-O، نمایشگری تمام‌صفحه با گوشه‌های گرد و حفره‌ای کوچک در گوشه‌ی بالایی را نشان می‌دهد که در سازمان مالکیت معنوی (WIPO) به‌ثبت رسیده است.

گلکسی اس 10

طرح‌های مختلفی برای نشان‌دادن برش مربوط به جای‌گیری دوربین در گوشه‌ی بالای سمت چپ نشان داده شده است و به ما نشان ‌می‌دهد که محصول نهایی چه طراحی خواهد داشت. مدل‌های A و B دو طرحی هستند که گوشی هوشمند را در حالت قفل‌شده با نمایشگر رنگی نشان می‌دهند. گوشه‌های مدل A شباهت بیشتری به گوشه‌های مربع‌شکل گلکسی نوت ۹ دارد. در حالیکه مدل B شباهت بیشتری به گوشه‌های گلکسی اس ۹ دارد.

مدل‌های دیگر از جمله C، E، F و J از شیشه‌ی منحنی با لبه‌های مختلف و پیکربندی‌های متفاوت بهره می‌برند. اما هر طراحی که سامسونگ برای گوشی هوشمند خود انتخاب کند، در صنعت گوشی‌های هوشمند، مدلی جدید برای این نام تجاری خواهد بود. تاکنون هیچ برند دیگری با هدف طراحی بدون حاشیه‌، روی نمایشگر حفره‌ای برای دوربین تعبیه نکرده است. اگر به یاد داشته باشید، شایعه شده بود که شیائومی می میکس ۲ اس با بریدگی در گوشه‌ی بالای نمایشگر معرفی خواهد شد که البته طراحی می میکس ۲ اس با قرار گرفتن حفره روی نمایشگر متفاوت است و قابل‌مقایسه نیست. 

گلکسی اس 10
گلکسی اس 10
گلکسی اس 10

انتظار می‌رود سامسونگ پرجمدار بعدی گلکسی S خود را در ماه‌های اول سال ۲۰۱۹ معرفی کند. اگر سامسونگ هنوز طراحی نهایی گوشی هوشمند بعدی خود را مشخص نکرده باشد، در این‌صورت انتظار نمی‌رود که اواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC شاهد معرفی آن باشیم و احتمالا در ماه‌های آوریل یا ماه می باید منتظر رویداد معرفی گوشی هوشمند بعدی گلکسی اس سامسونگ باشیم.

براساس شایعه‌های دیگری که در مورد گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است، انتظار می‌رود که گلکسی S10 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و ماژول دوربین سه‌گانه استاندارد، واید، تله‌فوتو در پنل پشتی باشد. باید ببینیم سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۹، گوشی هوشمند خود را با چه طراحی به فروشگاه‌ها عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات