قیمت نهایی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک اعلام شد

یک‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایران خودرو با ارسال دعوتنامه به مشتریان، قیمت رسمی و نهایی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرد.
تبلیغات

این روزها زنجیره تامین قطعات خودرو با مشکل‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و خبر افزایش قیمت انواع مدل‌های داخلی و خارجی بیش از پیش به گوش می‌رسد. دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از ۱۳ آبان ماه امسال اجرایی شد و صنعت خودرو نیز یکی از اهداف آمریکا برای تحت فشار قرار دادن مردم و مسئولان به شمار می‌رود. به دنبال اعمال تحریم‌های جدید آمریکا و با خروج خودروسازانی نظیر رنو و پژو (Peugeot) از ایران، تامین قطعات خودروهایی مانند رنو ساندرو، استپ‌وی و برخی مدل‌های پژو با مشکل رو‌به‌رو شده است.

ایران خودرو و پژو

شرکت ایران خودرو دعوتنامه پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را برای خریداران این خودرو پژو ارسال کرد که بر این اساس قیمت نهایی آن ۱۰۴ میلیون تومان است. ایران خودرو مهلت در نظر گرفته شده برای تکمیل وجه توسط خریداران را حداکثر تا تاریخ ۲۷ آبان ماه ۹۷ اعلام کرده است و در صورت عدم مراجعه و پرداخت در موعد مقرر، هرگونه تاخیر در تحویل پژو 207i صندوقدار اتوماتیک و تغییر شرایط بر عهده مشتری خواهد بود.

پژو 207

تحویل خودرو ۱۵ روز پس از واریز وجه دعوت‌نامه و تکمیل پرونده است. در صورت تاخیر در تحویل، سود سرمایه به مشتری پرداخت می‌شود. البته قیمت رسمی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک معادل ۱۰۴ میلیون تومان است که با در نظر گرفتن تخفیف ۱۵ میلیون تومانی برای تاخیر در تحویل سری اول، معادل ۸۹ میلیون تومان اعمال می‌شود.

در حالی که تحویل خودروهای پیش فروش شده توسط شرکت‌هایی مانند ایران خودرو و سایپا به همراه سایر خودروسازان داخلی با مانعی به نام تامین قطعات رو‌به‌رو شده است، مشتریان تردیدهای زیادی برای آینده دارند. در این میان توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکل دوطرفه خودروسازان و مصرف‌کنندگان ضروری به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات