نمایش مدل‌های مفومی کیا تلوراید در سما ۲۰۱۸

پنج‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کیا در نمایشگاه سما ۲۰۱۸، چهار کانسپت مختلف از کراس‌اور جدید تلوراید رونمایی کرد.
تبلیغات

کیا کراس‌اور سه ردیفه‌ی جدید خود، تلوراید (Telluride) را برای اولین بار در نمایشگاه هفته‌ی مُد نیویورک در شهریور به نمایش درآورد؛ اما حالا نیز سازنده‌ی کره‌ای چهار کانسپت جدید از این خودرو در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ در معرفی کرده است؛ هرکدام از این کانسپت‌ها برای هدف خاصی ساخته شده‌اند.

تلوراید Horizon Roamer

اولین نمونه از این چهار کانسپت، پا جای جیپ رانگلر گذاشته و برای مقابله با رانگلر روبیکان آماده شده است. این خودرو به مجموعه‌ای از قطعات و تزئینات آفرود مجهز شده است. در نمای جلوی این کانسپت، یک گارد سفارشی و صفحه‌ی محافظی در بخش زیرین دیده می‌شود درحالی‌که یک اسنورکل (Snorkel) هم توانایی عبور از آب‌های عمیق را تضمین می‌کند (اسنورکل لوله‌ی هوایی است که در ارتفاع بالایی نصب می‌شود تا هنگام فرو رفتن خودرو در آب، هوای موردنیاز پیشرانه را تأمین کند). کانسپت هورایزن رومر روی رینگ‌های ۳۲ اینچی مشکی‌رنگ سوار شده و می‌تواند از هر مانعی بالا برود.

تلوراید Cadet Leader

Kia Telluride Concept

این کانسپت هم به همان اندازه‌ی نمونه‌ی قبلی توانا است. کادت لیدر با رنگ منحصربه‌فرد سبز ارتشی و مشکی مات، روی رینگ‌های ۳۲ اینچی بلک راینو قرار گرفته است که با لاستیک‌های آفرود پوشیده شده‌اند. این مدل به قطعات آفرود دیگری مثل گارد سفارشی جلو با صفحه‌ی محافظ زیرین و سپر لوله‌ای عقب با صفحه‌ی محافظ مجهز شده و در سیستم اگزوز آن‌هم اصلاحاتی صورت گرفته است.

تلوراید Desert Drifter

Kia Telluride Concept

درحالی‌که دو مدل قبلی برای عبور از مسیرهای دشوار آفرود طراحی شده‌اند، کانسپت دزرت دریفتر با رنگ نظامی و تزئینات مشکی‌رنگ، برای پیمودن صحراها در نظر گرفته شده است؛ مثل دو نمونه‌ی قبلی، Desert Drifter هم از رینگ‌های ۳۲ اینچی بلک راینو با لاستیک‌های آفرود استفاده می‌کند.

تلوراید Baja Glider

Kia Telluride Concept

آخرین مدل مفهومی تلوراید در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ باجا گلایدر نام دارد که برخی از ویژگی‌های خود را از مدل دزرت دریفتر قرض گرفته است اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم دارد. به‌عنوان‌مثال، رنگ مشکی و نوارهای LED، این کانسپت را از نمونه‌های دیگر متمایز کرده است؛ اما همانند سه مدل قبلی، برای باجا گلایدر هم همان رینگ‌های بلک راینو در نظر گرفته شده است.

Kia Telluride Concept
Kia Telluride Concept
Kia Telluride Concept
Kia Telluride Concept
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات