رشد ۴۴ درصدی سود عملیاتی ال جی در فصل سوم ۲۰۱۸

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سود سه‌ماهه‌‌ی سوم سال ۲۰۱۸ میلادی ال‌جی الکترونیکس نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی، در حدود ۴۴.۴ درصد افزایش داشته است.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس پیش‌بینی کرد که سود عملیاتی این شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، نسبت به زمان مشابه در سال قبل، رشد ۴۴.۴ درصدی را از خود نشان می‌دهد. این رقم کمی پایین‌تر از رقم تخمین‌زده‌شده توسط تحلیلگران بازار است.

پیشتر نیز گفته شد که سود عملیاتی ال‌جی در فصل دوم سال ۲۰۱۸، رشد ۱۶.۱ درصدی داشته است. ال‌جی در مستندات رگولاری تخمین زده بود که در ماه‌های جولای تا سپتامبر (تیرماه تا شهریورماه) سودی در حدود ۶۵۹.۷۶ میلیون دلار (‌۷۴۶ میلیارد وون کره جنوبی)‌ از آن شرکت خواهد شد. براساس گزارش نظرسنجی Refinitiv آماری، این رقم قابل‌مقایسه با ۶۸۵.۵۱ میلیون دلار (۷۷۶ میلیارد وون) پیش‌بینی‌شده از سوی ۹ تحلیلگر است. Refinitiv نام جدید واحد مالی و ریسک تامسون رویترز است که اکثریت سهام آن را شرکت امریکایی Blackstone Group خریداری کرده است. پیشتر نیز گفته شده بود که گزارش مالی ال‌جی در فصل دوم ۲۰۱۸، حکایت از رکوردشکنی در کسب سود دارد.

درآمد ال‌جی الکترونیکس نسبت به سال قبل، از ۱۳.۴۲۷ میلیارد دلار (۱۵.۲ تریلیون وون) به ۱۳.۶۰ میلیارد دلار (۱۵.۴ تریلیون وون) افزایش یافته، که قابل‌مقایسه با رقم ۱۴.۰۴ میلیارد دلار (۱۵.۹ تریلیون وون) پیش‌بینی‌شده از سوی ۱۱ تحلیلگر است. براساس داده‌های Refinitiv، انتظار می‌رود که کاهش سود عملیاتی در بخش موبایل ال‌جی الکترونیکس در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، کمتر از سال قبل باشد. در این میان، ال‌جی در مورد عملکرد خود توضیح بیشتری ارائه نکرده، و قرار است در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه) جزئیات بیشتری در مورد درآمد این شرکت منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات