پیش‌خرید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از ۱۷ مهر

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های منتشر شده، علاقه‌مندان به گوشی‌های جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال شرکت گوگل می‌توانند پس از پایان رویداد معرفی، اقدام به پیش‌خرید این دستگاه‌ها کنند.
تبلیغات

همانطور که مطلع هستید، گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) از سری جدید گوشی‌های پیکسل رونمایی کند. انتظار می‌رود که در کنار گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال، گوگل از کروم‌بوک پیکسل‌بوک، شارژر بی‌سیم و نسل بعدی کروم‌کست نیز معرفی به‌عمل آورد.

حال در جدیدترین خبری که در رابطه با این رویداد منتشر شده، به موضوع پیش‌خرید این دستگاه‌ها اشاره شده است. در همین راستا، آن‌دسته از کاربرانی که به‌ خرید نسل جدید گوشی‌های اهالی مانتین‌ویو علاقه دارند، قادر خواهند بود بلافاصله پس از پایان رویداد معرفی، اقدام به پیش‌سفارش این دستگاه‌ها کنند.

گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال

در یک ایمیل تبلیغاتی که گوگل برای خریداران پیشین گوشی‌های پیکسل ارسال کرده، به این موضوع اشاره کرده که پیش‌سفارش گوشی‌های جدید آن‌ها پس از پایان رویداد ۱۷ مهر قابل انجام خواهد بود؛ با این حال، در ایمیل یادشده هیچگونه اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی عمومی پیکسل‌های جدید گوگل نشده است؛ اما انتظار می‌رود که فاصله‌ی بین معرفی و عرضه‌ی این دستگاه بیش از یک هفته طول نکشد.

افزون بر مورد فوق، در ایمیل ارسال شده، یک فایل گیف وجود دارد که شماره‌ی ۳ را در رنگ‌ها سفید، مشکل و سبز نعنایی به نمایش در می‌آورد که به‌احتمال بسیار زیاد، به گزینه‌های رنگی این نسل از گوشی‌های پیکسل اشاره دارد.

طبق سنت همیشگی، این رویداد در زومیت پوشش داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات