نیسان 370Z با قدرت ۴۰۰ اسب بخار، معرفی شد

چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
خودروساز ژاپنی نیسان با چند مدل سفارشی در سما ۲۰۱۸ حضور پیدا می‌کند؛ نمونه‌ی ۴۰۰ اسب بخاری 370Z یکی از جذاب‌ترین مدل‌های نیسان است.
تبلیغات

نیسان امسال با دست پر به نمایشگاه SEMA در لاس‌وگاس می‌رود؛ مدل تیونینگ‌شده از خودروی اسپرت کوپه‌ی 370Z در کنار نسخه‌ی جذاب 370Z کریس فورزبرگ قهرمان مسابقات دریفت، از مهم‌ترین نمایش‌های نیسان در سما ۲۰۱۸ هستند.

نیسان 370Z تیونینگ شده Project Clubspor23 نام دارد و در کنار مدل‌های دیگری از این شرکت نظیر نیسان کیکیس و پیکاپ ارتقا یافته‌ی تایتان به نمایش در خواهد آمد.

NISSAN 370Z PROJECT CLUBSPORT
NISSAN 370Z PROJECT CLUBSPORT
NISSAN 370Z PROJECT CLUBSPORT
NISSAN 370Z PROJECT CLUBSPORT
NISSAN 370Z PROJECT CLUBSPORT

370Z را باید جزو پلتفرم‌های قدیمی بازار به حساب آورد که مدت زمان زیادی از حضور آن در بازار می‌گذرد؛ با این حال این خودرو هنوز جزو مدل‌های قدرتمند بازار و از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تیونینگ به شمار می‌رود. مدل Project Clubsport23 ارزش خود را به‌عنوان یک 370Z ارتقا یافته با قطعات اصلی نیسان موتور اسپرت، نشان می‌دهد.

در مدل کلاب اسپرت 23، پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر 370Z جای خود را به یک پیشرانه‌ی V6 توئین توربو با حجم ۳ لیتر داده است که قدرت آن به ۴۰۰ اسب بخار می‌رسد.

بخش‌های دیگری مثل شاسی و تعلیق نیز مورد بهینه‌سازی قرار گرفته‌اند که از آن‌ها می‌توان به ترمزهای قوی Nismo اشاره کرد. این ترمزها در آینده به‌صورت قطعات افترمارکت سفارشی به بازار عرضه خواهند شد نیسمو قطعاتی را برای ارتقای سیستم تعلیق 370Z نیز در نظر گرفته است که شامل کمک فنرهای تقویت شده ساخت Eibach هستند. رینگ‌های جدید و تغییرات بدنه، از ویژگی‌های دیگر 370Z سما ۲۰۱۸ هستند.

Nissan Kicks Sound Machine
Nissan Kicks Sound Machine
Nissan Kicks Sound Machine
Nissan Kicks Sound Machine
Nissan Kicks Sound Machine

دیگر محصولی که هواداران نیسان در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ خواهند دید، مدلی تغییر یافته از کراس‌اور کیکس Kicks با نام Sound Machine است. همان‌طور که در عکس ها مشاهده می‌شود، یکی از جذاب‌ترین تغییرات این مدل، بلندگوهای سیستم صوتی روی شیشه‌ی عقب آن است.علاوه بر این، در قسمت عقب خودرو، یک میز DJ قرار گرفته است. نیسان هیچ تغییری در بخش فنی مدل Sound Machine اعمال نکرده است و موتور و جعبه‌دنده آن کاملاً بدون تغییر مانده‌اند.

نیسان دو پروژه‌ی دیگر که هردو مدل‌های سفارشی وانت تایتان هستند را هم در سما ۲۰۱۸ به‌نمایش گذاشته است.

nissan titan

اولین مدل Ultimate Service Titan نام دارد. این مدل از تایتان را باید خودرویی آفرود با تجهیزات یک آمبولانس دانست که می‌تواند خدمات درمانی به افراد ارائه دهد. تجهیزات این مدل شامل وسایل ارتباطی، تخت بیمار و تجهیزات پزشکی و امدادی لازم هستند. مدل دیگر تایتان Paws One Titan نام دارد و برای حفاظت و نجات حیوانات در شرایط بحرانی طراحی شده است.

Nissan Titan Red Cross
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات