مایکروسافت نسخه بتا‌ی Outlook را برای iOS عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت امروز بعد از مدت‌ها تصمیم به انتشار نسخه‌ی بتا برای برنامه‌‌ی outlook گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت برنامه‌ی outlook را به پروژه آفیس‌اینسایدر خود اضافه کرد؛ تا به‌حال، اعضا‌ی برنامه بتا فقط می‌توانستند نسخه‌های بتا‌ی Powerpoint ،Exel ،Word و one note را تست کنند، اما از امروز می‌توانند برنامه ‌outlook را نیز تست کنند.

در این اطلاعیه اشاره شده است که فضای محدود‌ی وجود دارد، بنابراین همه‌ی اعضای office insider نمی‌توانند به نسخه‌ی بتا‌ی outlook دسترسی داشته باشند، همه‌ی کسانی که می‌خواهند این برنامه را تست کنند باید در برنامه‌ی بتا ثبت‌نام کنند و سپس از سوی مایکروسافت اتخاب شوند.

برای شرکت‌ در برنامه‌ی آفیس‌اینسایدر ابتدا باید برنامه‌ی AppTestFlight را از اپ‌استور نصب کنید‌ و دستور‌العمل‌های ارائه‌شده توسط مایکروسافت را دنبال کنید. همچنین لازم به‌‌ ذکر است که اگر نسخه‌ی بتا را نصب کردید نمی‌توانید از نسخه‌ی اصلی و پایدار آن استفاده کنید، بنابراین ابتدا باید آن را حذف کنید.

ثبت‌نام در برنامه‌ی بتا‌ی outlook برای آی‌او‌اس تضمین نمی‌کند که شما بتا را دریافت می‌کنید؛ چون فضا‌ی محدودی در‌دسترس است، اما مایکروسافت به شما اطلاع می‌دهد که آیا شما به‌عنوان تست‌کننده‌ی نسخه‌ی بتا انتخاب شده‌اید یا خیر.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات