استیکر به واتساپ اضافه شد

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام پشتیبانی از استیکر به نسخه‌ی اندروید و iOS پیام‌رسان محبوب واتساپ اضافه شد.
تبلیغات

گرچه واتساپ از تصاویر گیف و اموجی‌ها پشتیبانی می‌کند، اما برخی از کاربران مدت‌ها است که از سازنده‌ی این اپلیکیشن به‌دلیل نبود استیکرها، گلایه‌مندند. حال به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام شده است که این پیام‌رسان، از این پس از استیکر هم پشتیبانی می‌کند.

در اطلاعیه‌ی منتشرشده در وبلاگ واتساپ، اعلام شده است که فعلا، تنها استیکرهای ساخته‌شده توسط طراحان داخلی این شرکت و چندین هنرمند دیگر قابل‌استفاده هستند. با این‌حال، مالک WhatsApp برای اطمینان حاصل‌کردن از رشد تعداد استیکرهای این پیام‌رسان، چندین API و رابط کاربری ویژه را منتشر کرده است که به کاربران امکان ساخت مجموعه‌استیکرهای اختصاصی خودشان را می‌دهد.

به‌منظور فرستادن استیکر، تنها کافی است روی گزینه‌ی جدیدی که به‌تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده، ضربه بزنید، یکی از استیکرها را انتخاب و برای مخاطب خود ارسال کنید. به‌خاطر داشته باشید که تعداد استیکرهای واتساپ هم‌اکنون بسیار کم بوده و حتی امکان ارسال استیکر، هنوز برای برخی از کاربران فعال نشده است. 

واتساپ می‌گوید که پشتیبانی از استیکر، طی هفته‌های پیش‌رو، به نسخه‌ی اندروید و iOS این پیام‌رسان اضافه خواهد شد. با این‌حال، طبق ادعای برخی منابع، انتشار گسترده‌ی این قابلیت از هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، از این ویژگی بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات