واکنش منفی طرفداران به مجری‌های جدید تاپ گیر

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طرفداران بریتانیایی برنامه تاپ گیر با اعتراض به انتخاب دو مجری جدید، برنامه‌ی خودرویی بی‌بی‌سی را تمام‌ شده، توصیف کردند.
تبلیغات

دوست‌داران برنامه تلویزیونی تاپ گیر (Top Gear) از حضور دو مجری جدید در این برنامه خوشحال نیستند. روز گذشته بی‌بی‌سی اعلام کرد که پدی مک‌گینس و اندرو فلینت‌آف اهل لنکستر انگلستان، در فصل ۲۷ برنامه تاپ گیر در کنار کریس هریس، حضور خواهند داشت.

Top Gear Hosts / مجریان تاپ گیر

شاید طرفداران تاپ گیر در کشورهای مختلف با مک‌گینس و فلینت‌آف آشنایی نداشته باشند، اما این دو، شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای در انگلستان هستند. با وجود سوابق کاری، به نظر می‌رسد که مجری‌های جدید برنامه تاپ گیر نتوانند مانند مت له‌بلانک و روری رید در این برنامه‌ی خودرویی پرطرفدار اجرا داشته باشند. البته روری رید، در فصل ۲۷ همچنان باقی خواهد ماند ولی در قسمت نه‌چندان جذاب اکسترا گیر (Extra Gear)، انجام وظیفه خواهد کرد.

در همین راستا، طرفداران تاپ گیر شکایات خود را در توئیتر مطرح کردند؛ به‌عنوان مثال، فرانک کاستانزا گفت:

کریس هریس تاثیر کلیدی در واکنش عمومی نسبت به مجری‌های جدید تاپ گیر دارد. وقتی که امروز اخبار را دیدم، مطمئن شدم که تاپ گیر آخرین میخ را به تابوت خود کوبید. 

حتی تیف نیدل، مجری سابق تاپ گیر نیز به این موضوع واکنش نشان داد:

شکی وجود ندارد که پدی و اندرو مجری‌های خوبی برای شادکردن مردم خواهند بود، اما من برای طرفداران خودرو می‌ترسم؛ نباید بخش کمدی برنامه، بیشتر از حد شود.
تاپ گیر

 فصل ۲۶ تاپ گیر، اوایل سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد؛ در این فصل مت له‌بلانک، کریس هریس و روری رید برای آخرین بار به‌عنوان مجری حضور پیدا می‌کنند. ورود پدی مک‌گینس و اندرو فلینت‌آف سومین تغییر در تیم اجراکنندگان تاپ گیر از زمان خروج جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می است. هم‌اکنون این سه مجری در سری گرند تور (The Grand Tour) آمازون فعالیت می‌کنند.

 تا زمانی که مجری‌های جدید برنامه تاپ گیر در شرایط واقعی روی صحنه حاضر نشوند، نمی‌توان در مورد توانایی و جذابیت آن‌ها اظهارنظر کرد؛ اما واکنش‌های ابتدایی به انتخاب آن‌ها، در جای خود محفوظ است. به نظر می‌رسد که بی‌بی‌سی در کار خود جدی است و اعتراض توئیتری نتواند در روند استخدام جری‌های جدید، خللی ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات