D1-kifpool

بازاریابی محتوا و هر آن‌چه باید در مورد برنامه‌ریزی و اجرای بهینه آن بدانید

سه‌شنبه 10 مهر 1397 - 18:00
مطالعه 8 دقیقه
بازاریابی محتوا یکی از مدرن‌ترین و حیاتی‌ترین روش‌‌های جذب مخاطب برای کسب‌وکارها است که در مطالب متنوع زومیت، به ابعاد مختلف آن پرداخته‌ایم.
تبلیغات
D4-mcid4

بازاریابی محتوا (Content Marketing) در تعریف به‌معنای نوعی از بازاریابی بوده که شامل تولید، انتشار و توزیع محتوا به‌صورت آنلاین و آفلاین و برای مجموعه‌ای مشخص و متمرکز از کاربران است. بازاریابی محتوا مانند دیگر راهکارهای بازاریابی، مشتریان بالقوه را به‌سمت کسب‌وکار جذب کرده و آنها را به بالفعل تبدیل می‌کند.

هدف اولیه در بازاریابی محتوا، تولید محتوای مفید و خلق ارزش برای کاربر است. این محتوای باارزش، وفاداری مشتریان را افزایش داده و آنها را بیش از پیش به برند علاقه‌مند می‌کند. در واقع، بازاریابی محتوا بیش از آن‌که با هدف فروش مستقیم انجام شود، کانالی برای جذب مخاطب است که پس از خلق ارزش، به مشتری تبدیل خواهد شد.

جیمز او براین از فعالان مشهور بازاریابی محتوا در سرویس Contently، این سبک از بازاریابی را بر خلاف سبک‌های دیگر، متمرکز بر ارائه‌‌ی ارزش برای جذب ارزش می‌داند. از نظر او در تبلیغات ویدیویی و تلویزیونی، نمایش مهم است و در تبلیغات بنری نیز، جذابیت بصری نقش تأثیرگذار دارد. اما در بازاریابی محتوا، این ارزش محتوای عرضه شده‌ است که کلید اصلی را در جذب مشتری ایفا می‌کند.

بازاریابی محتوا، خلق ارزش با هدف کسب ارزش است

به‌هرحال بازاریابی محتوا نیازمند تولید مداوم و منظم حجم زیادی از محتوا در اشکال گوناگون (متن، ویدیو، عکس،‌اینفورگرافی و غیره) است که باید طبق برنامه‌ای منظم و بر اساس یک استراتژی مشخث پیش برود. ما در یکی از مقالات آموزشی وبسایت زومیت، راهکارهایی را برای برنامه‌ریزی بهتر و تنظیم تقویم محتوا برای ارائه‌ی منظم آن منتشر کردیم.

تقویم بازاریابی محتوا

در این مطلب، به نیازهای اولیه و چرایی طراحی یک تقویم بازاریابی محتوا اشاره شده و سپس، ابزارهایی برای طراحی هرچه بهتر آن معرفی شده است. نکته‌ی مهم در این آموزش آن است که زمان تنظیم تقویم را حتما پیش از شروع استراتژی محتوایی عنوان می‌کند. نکته‌ی مهم دیگر، توجه بازاریابان محتوا به روزهای خاص و مناسبت‌ها است تا برنامه‌ریزی مناسبی برای استفاده از تمامی کانال‌های محتوایی را (وبسایت، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محتوایی) در این روزها داشته باشند.

برای طراحی تقویم بازاریابی محتوا نیاز به ابزار خاصی نیست و نرم‌افزارها و سرویس‌های صفخات گسترده مانند اکسل یا Google Sheets برای آن کافی هستند. مورد مهم‌تر از ابزار، برنامه‌ریزی منظم و تعهد به آن است. نکته‌ی مهم دیگر، ارزیابی تقویم پس از مدتی از اجرا است. این فرآیند بدان معنا است که بازاریابان باید پس از مدتی، روزهای پربازدید، موضوعات پربازدید و به‌‌طور خلاصه محتوای مفیدتر را شناسایی کرده و روی آن تمرکز کنند.

content

همان‌طور که گفته شد، بازاریابی محتوا نیز مانند انواع دیگر بازاریابی، نیاز به استراتژی مشخص دارد. از آنجا که این نوع از بازاریابی به‌نوعی از زیرشاخه‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود، ما در مجموعه‌ی جامع بازاریابی دیجیتال خود به آن پرداختیم. یکی از مطالب این مجموعه،‌به‌طور اختصاصی به تنظیم استراتژی می‌پردازد که طراحی استراتژی برای بازاریابی محتوا را نیز شامل می‌شود.

در مطلبی دیگر از مجموعه‌ مطالب بازاریابی، نگاهی کلی به مواردی داشتیم که باید در استراتژی محتوا ثبات داشته باشند. درواقع ثبات و نظم نکاتی هستند که در تمامی مقالات و آموزش‌های این سبک از بازاریابی به‌شدت به آنها پرداخته شده است. در اینجا منظور از ثبات در بازاریابی محتوا در شاخه‌های مختلفی بررسی می‌شود. به‌عنوان مثال لحن، طراحی، زمان‌بندی و توزیع محتوا از بخش‌هایی هستند که بازاریابان این حوزه باید در تمام مدت کار خود، آنها را با یک روند ثابت رعایت کنند.

یکی از کانال‌های اصلی در بازاریابی محتوا، وبسایت شرکت است. این کانال، از قدیمی‌ترین کانال‌های بازاریابی دیجیتال است که باوجود ظهور کانال‌های قدرتمندی مانند ویدیو و شبکه‌های اجتماعی، هنوز بخش زیادی از جذب مخاطب را بر عهده دارد. بدیهی است که طراحی و محتوای موجود در این کانال، نقشی کلیدی در بقای آن دارد.

On Page SEO

یکی از المان‌هایی که علاوه بر ارزش افزوده و ثبات، در کارایی این کانال بازاریابی دیجیتال نقش دارد، سئوی سایت است. مطالب گوناگونی در مورد آموزش سئو و بهینه‌های وبسایت برای موتورهای جستجو منتشر شده‌اند که همگی در برچسب اختصاصی این موضوع در آدرس SEO قابل دسترسی هستند.

یکی از بخش‌های مهم این بهینه‌سازی کانال،‌ سئوی داخلی وبسایت است که صرف‌نظر از استفاده از ابزارهای داخلی، بازاریابان را به تقویت محتوا و ارتباطات داخلی وبسایت تشویق می‌کند. ما در یک مطلب اختصاصی از بازاریابی دیجیتال به این بخش پرداختیم و جزئیات مختلف بهینه‌سازی داخلی وبسایت‌ها را بررسی کردیم.

از موضوعاتی که در مطلب آموزش سئوی داخلی وبسایت در سایت زومیت به آنها اشاره شده است می‌توان به بهینه‌سازی متاتگ‌ها، برچسب‌های عناوین،‌توضیحات متا، بهینه‌سازی آدرس، تنظیم کلیدواژه‌ها، بهینه‌سازی تصاویر، بهبود سرعت و لینک‌دهی داخلی و خارجی اشاره کرد. در واقع این مطلب مرجعی برای آن‌دسته از وبمسترها یا بازاریابان محتوا است که قدم اول یعنی بهینه‌سازی ساختار وبسایت را در برنامه‌ی خود لحاظ می‌کنند.

باوجود اهمیت بسیار بالای سئو و پرداختن به آن در اکثر مقالات آموزش بازاریابی محتوا، برخی از وبسایت‌ها ضعف قابل توجهی در آن دارند. از آنجایی که برخی اوقات تیم‌های توسعه‌ی وبسایت و بازاریابی از هم مستقل هستند و احتمالا، اصلاح مشکلات سئو به زمان زیادی نیاز دارد، باید راهکاری سریع‌تر برای جذب مخاطب به وبسایت پیدا کرد. در این موقعیت،‌ پیشنهاد می‌شود از ابزارهای خارجی در جذب مخاطب استفاده شود و البته، بهینه‌سازی داخلی نیز در دستور کار قرار گیرد.

سئو

یکی از مطالب آموزشی زومیت در همین زمینه تنظیم شده و به افزایش ترافیک برای وبسایت‌هایی با سئوی ضعیف اختصاص دارد. در این مطلب، راهکارهایی همچون نوشتن پست مهمان، بهینه‌سازی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و فعالیت قوی در آنها، بازاریابی ایمیلی، محتوای ویدیویی، تبلیغات آنلاین و مواردی این‌چنینی برای جبران سئوی ضعیف سایت پیشنهاد شده‌اند.

بحث شبکه‌های اجتماعی و استفاده از این کانال پویا برای بازاریابی محتوا،‌ بسیار گسترده بوده و در مطالب بسیار متنوعی در بخش کسب‌وکار زومیت به آن پرداخته شده است. دو مطلب آموزشی جامع در این زمینه منتشر شده است که یکی به مدیریت کلی شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و دیگری به آموزشی برای افزایش مخاطب در این کانال‌ها اختصاص دارد.

در مطلب اول،‌ پس از معرفی موردی شبکه‌های اجتماعی و توضیح کاربردهای متفاوت آنها برای کسب‌وکارهای گوناگون، به روش‌های بهبود فعالیت در این شبکه‌ها پرداخته شده است. به‌عنوان مثال همان استراتژی انتشار محتوا در این کانال‌ها نیز بررسی شده است و مواردی مانند پاسخ دادن به هواداران، جستجو و همکاری با برندهای دیگر، کمپیت‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی و موارد مشابه شرح داده شده‌اند.

شبکه اجتماعی / Social Network

مطلب دیگر که به افزایش مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد، ابزارها و راهکارهایی را برای افزایش محبوبیت در این شبکه‌ها معرفی می‌کند. از میان این ابزارها و راهکارها می‌توان انتشار محتوای مخاطبان، جشنواره، انتشار محتوا از پشت صحنه‌ی شرکت، ویدیوی آموزشی و پخش زنده را نام برد که هریک به تفصیل در این آموزش شرح داده شده‌اند.

مرحله‌ی مهم بعدی در تکمیل برنامه‌های بازاریابی محتوا، بررسی عملکرد و بهبود آن است. در واقع بازاریابان باید پس از مشخص کردن فاکتورهایی برای سنجش بازاریابی خود، ابزارهای کاربردی آن را به کار گیرند. آنها باید پیش از اجرا، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود از بازاریابی محتوا را مشخص کرده و سپس در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده، نسبت به ارزیابی آن اقدام کنند.

از مواردی که در بررسی عملکرد بازاریابی محتوا باید مدنظر قرار بگیرند می‌توان به کلمات کلیدی، محتوای پرمخاطب، زمان سپری شده توسط کاربر در هر کانال، اشتراک محتوا، درگیری در شبکه‌های اجتماعی، تولید لید یا همان تبدیل کردن مخاطب به مشتری اشاره کرد. در واقع، این فاکتورها نشان‌دهنده‌ی موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی محتوایی شما هستند.

content

به‌احتمال بالا در بررسی‌های اولیه‌ی بازاریابی محتوا،‌ ضعف‌های متعددی به چشم می‌آیند و حتی ممکن است مدیران و بازاریابان را از ادامه‌ی این مسیر ناامید کنند. فراموش نکنید که بازاریابی محتوا اصلا روشی سریع و زودبازده برای جذب مخاطب نیست و به بهینه‌سازی و بررسی دائمی نیاز دارد. در این مسیر موارد متعددی مانند تغییر کانال، تغییر محتوا، تغییر طراحی و موارد مشابه، به بهبود کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کنند.

به‌منظور تغییر محتوا یا بهینه‌سازی کانال‌ها، راهکارهای متعددی وجود دارند که هرکدام به فراخور شرایط بازاریابی محتوایی کسب‌وکار، باید مورد استفاده قرار بگیرند. به‌عنوان مثال تولید محتوای متنی بلند، محتوای تعاملی، هدف‌گذاری مجدد و فعالیت حرفه‌ای‌تر در شبکه‌های اجتماعی، راهکارهایی برای بهبود بازاریابی محتوا هستند. به‌علاوه، برای تبلیغ کردن هرچه بهتر محتوا نیز کانال‌هایی همچون بازاریابی ایمیلی و تبلیغ در انجمن‌های آنلاین پیشنهاد می‌شود.

بسیاری از مبتدیان بازاریابی محتوا، پس از پرداختن به این موضوعات اولیه و برنامه‌ریزی و اجرای ابتدایی‌ترین مراحل، ادامه‌ی کار را فراموش می‌کنند. از نظر آنها همین مراحل برای حضور جدی در فضای رقابتی محتوا کافی است و جریان مخاطبان به‌سرعت به کانال‌ها سرازیر خواهند شد. واقعیت این‌گونه نیست و بازاریابی محتوا نیز مانند بسیاری از راهکارهای بازاریابی دیگر، مقوله‌ای پویا و در حال پیشرفت است.

بازاریابان محتوا هم مانند تمامی فعالان دنیای امروزی کسب‌وکار، باید یادگیری را اصل اساسی فعالیت خود بدانند. مطالعه، ارتباط با بزرگان صنعت، تحقیق و کشف روش‌های جدید و تست و بررسی کمپین‌های مختلف، همگی به رشد یک بازاریاب محتوا کمک می‌کنند. کتاب‌های متنوعی نیز در سال‌های اخیر در این زمینه منتشر شده‌اند که مطالعه‌ی آنها، برای فعالیت بهتر در این فضا خالی از لطف نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
D5-b3IranServer
داغ‌ترین مطالب روز
خط والاس
مرز تکامل: روی زمین خطی نامرئی وجود دارد که جانوران از آن عبور نمی‌کنند

جانوران در دو سمت خط فرضی والاس که صفحه از قاره آسیا را از صفحه تکتونیکی استرالیا جدا می‌کند، مسیرهای تکاملی بسیار متفاوتی را پیموده‌اند.

39
1 روز قبل
آموزش روت گوشی شیائومی
کامل‌ترین آموزش روت کردن گوشی‌ های شیائومی به همراه نکات مهم

با روت کردن گوشی شیائومی، دنیایی از امکانات و ویژگی‌های جدید به‌روی شما باز خواهد شد که بازگشت به زمان پیش از روت را سخت می‌کند؛ با زومیت همراه ...

53
2 روز قبل
یک دختر جوان در کنار کیف کمک‌های اولیه و نور چراغ‌قوه
چگونه برای زمان قطع برق، آب و گاز آماده باشیم؟

در شرایط بحرانی، حفظ آرامش و دانش بقا اهمیت بالایی دارد. در این مقاله شما را با دستورالعمل‌هایی آشنا می‌کنیم تا آماده‌ی وضعیت اضطراری باشید.

155
1 روز قبل
کیف اضطراری در مواقع بحران
آمادگی برای شرایط اضطراری: راهنمای کامل آماده‌سازی کوله نجات

چه وسایلی را باید در کیف نجات بگذاریم؟ در این مطلب برای شما توضیح می‌دهیم که در مواقع بحران چه وسایلی را باید همراه خود داشته باشید.

25
حدود 19 ساعت قبل
بهترین پاوربانک های بازار در سال ۲۰۲۳ از سامسونگ و شیائومی تا باسئوس
بهترین پاور بانک‌ برای گوشی اندرویدی و آیفون [خرداد ۱۴۰۴]

در مقاله‌ی پیش‌ رو، با بهترین پاور بانک بازار ایران برای گوشی اندروید و آیفون از برندهایی مانند انکر، راوپاور، باسئوس و مک دودو آشنا می‌شویم.

104
1 روز قبل
دختر جوان درحال کار با گوشی درحالت آفلاین در اتاق
۷ اپلیکیشن‌ برای ارتباط بی‌سیم در شرایط قطع آنتن و وای‌فای

وقتی ارتباطات رایج مثل شبکه‌های موبایل از کار می‌افتند، راه‌های دیگری برای ارسال پیام وجود دارند؛ با این اپ‌ها همیشه در دسترس بمانید.

102
1 روز قبل
چراغ راهنما ژاپن
چرا ژاپنی‌ها چراغ راهنمایی آبی دارند؟

سبز به معنای حرکت و قرمز به معنای ایست، کدی جهانی است که در تمام چراغ‌های راهنمای کشورها رعایت می‌شود، اما ژاپن استثنا است.

61
1 روز قبل
تبلیغات
DN-DNShatel

نظرات

تبلیغات
D7-zoomitproduct
آخرین ویدیوها
گفتگو زومیت با دیجی کالا
گفتگو زومیت با مدیرعامل دیجی‌کالا: ظرفیت جهش ۱۰ برابری داریم
01:16:00
‍زومکست پست
گفتگو با مدیرعامل پست؛ نیاز به سرمایه‌گذاری و رفع تحریم‌ها
01:09:00
شیرجه‌ای به عمق؛ blu Deep Dive گزارش اولین رویداد باگ‌بانتی بلوبانک سامان
شیرجه‌ای به عمق؛ blu Deep Dive گزارش باگ‌بانتی بلوبانک سامان
00:10:26
نگاه نزدیک به iOS26؛ شیشه‌ای‌ترین سیستم عامل اپل!
نگاه نزدیک به iOS26؛ شیشه‌ای‌ترین سیستم عامل اپل!
00:20:26
تو رویداد WWDC 2025 اپل چه خبر بود؟ خلاصه و مفید
تو رویداد WWDC 2025 اپل چه خبر بود؟ خلاصه و مفید
00:13:23
شنوتو: چهارده هزار پادکستر فارسی
مدیرعامل شنوتو: حدود ۱۴ هزار عنوان پادکستر فارسی فعال است
00:48:57
۵ دلیل برتری مانیتور اولتراواید
۵ دلیل برتری مانیتور اولتراواید + آنباکس ROG Swift PG35V
00:11:02
عکس گلکسی اس ۲۴ اف ای در دستان بهزاد
بررسی طولانی مدت گلکسی S24 FE
00:10:44
عکس تبلت‌های شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو در کنار هم
بررسی تبلت‌های شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو
00:18:54
ضبط مکالمه گوشی سامسونگ
فعال‌سازی ضبط مکالمه سامسونگ؛ آموزش صفر تا صد
00:13:56
عکسی از وان یو آی ۸ در گوشی اس ۲۵ اولترا
نگاهی به تمام ویژگی‌های جذاب وان یو آی ۸
00:08:02
آب میوا
نمایشگاه آگروفود؛ مصاحبه با مدیرعامل برند میوا
00:15:22
وقتی ناتینگ تجربه می‌فروشه! بررسی ناتینگ فون ۳ای پرو
وقتی ناتینگ تجربه می‌فروشه! بررسی ناتینگ فون ۳ای پرو
00:13:55
باریکی به چه قیمتی؟ بررسی گلکسی اس۲۵ اج
باریکی به چه قیمتی؟ بررسی گلکسی اس۲۵ اج
00:11:09
مالیات در کمین است
چرا کسب‌وکارهای محلی به حاشیه رانده شدند؟
00:56:01
فروش آنلاین لباس‌های ایرانی اصیل در بانی‌مد
بانی‌مد میزبان بیش از هزار برند ایرانی اصیل
00:45:24
عکس بهزاد در کنار تبلت‌های شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو
آنباکس تبلت‌های شیائومی؛ پد ۷ و پد ۷ پرو
00:12:19
رویداد گوگل I/O در ۱۸ دقیقه! از ترجمه فارسی تا عینک واقعیت ترکیبی 🥽✨
رویداد گوگل I/O در ۱۸ دقیقه!
00:18:44
زومکست با جاب ویژن
هوش مصنوعی، جایگزین نیروی انسانی؟
01:04:35
عکس گلکسی اس ۲۵ اج در تمام رنگ‌ها
آنباکس گلکسی اس ۲۵ اج؛ باریک و سبک و دوست داشتنی
00:12:54
عکس تبلت‌های گلکسی تب S10 FE و گلکسی تب S10 FE Plus
بررسی گلکسی تب S10 FE و FE پلاس
00:14:14
زومکست فضاهای اشتراکی
گفتگو زومیت با مدیران انجمن فضاهای اشتراکی
00:44:45
یک شب دو گوشی؛ گلکسی اس۲۵ اج و اکسپریا ۱ مارک ۷ معرفی شد
یک شب دو گوشی؛ گلکسی اس۲۵ اج و اکسپریا ۱ مارک ۷ معرفی شد
00:07:40
عکس بهزاد در حال ساختن اپل اکانت
آموزش جامع ساخت اپل آیدی؛ قدم به قدم
00:25:22
پادشاه جدید عکاسی موبایل؟ بررسی شیائومی ۱۵ اولترا 🐲📸
پادشاه جدید عکاسی موبایل؟ بررسی شیائومی ۱۵ اولترا 🐲📸
00:15:17
عکس سعیده اسلامیه در کنار سحر بختیاری از دیجی‌کالا
صفر تا صد دیجی‌کالا ادز؛ مصاحبه با سحر بختیاری
00:41:20
بررسی بلندمدت آیفون ۱۶ پرو مکس 🤑 با این قیمت ارزش خرید داره؟
بررسی بلندمدت آیفون ۱۶ پرو مکس 🤑
00:09:06
تغییرات باورنکردنی در راه اندروید! 🤯🔥
تغییرات باورنکردنی در راه اندروید! 🤯🔥
00:14:52
کاور زومکست اسنپ فود
گفتگو مفصل زومیت با رئیس هیأت مدیره اسنپ‌فود
00:55:58
بررسی لپ‌تاپ دانشجویی Asus Vivobook S14
بهترین لپ‌تاپ دانشجویی وجود ندار... بررسی Asus Vivobook S14
00:11:41
عکس گوشی‌های گلکسی A26 و A36 سامسونگ در کنارهم
بررسی گوشی‌های گلکسی A26 و A36 سامسونگ
00:16:53
گفتگو زومیت با مدیرعامل فیلمنت
گفتگو با مدیرعامل فیلم‌نت؛ از نتفلیکس بهتر خواهیم شد!
00:57:47
تصویر ماشین‌ لباسشویی LG WT1310YJ
خشک‌شویی رو بیار خونه‌! ماشین لباس‌شویی Wash Tower LG
00:05:50
جنجالی‌ترین ویژگی ویندوز ۱۱؛ نگاه نزدیک به Recall مایکروسافت 👀
جنجالی‌ترین ویژگی ویندوز ۱۱؛ نگاه نزدیک به Recall مایکروسافت
00:13:09
عکس گوشی شیائومی ۱۵ اولترا در کنار جعبه دستگاه
آنباکس و نگاه نزدیک شیائومی ۱۵ اولترا
00:12:44
عکس گوشی آیفون ۱۶ ای در دست
بررسی آیفون ۱۶ ای؛ ارزون‌ترین آیفون سال
00:13:37
پرچمدار میان‌رده‌های سامسونگ؛ بررسی گلکسی A56
پرچمدار میان‌رده‌های سامسونگ؛ بررسی گلکسی A56
00:12:58
کولر بادی یا واترکولینگ؟ بهترین راه خنک کردن پردازنده کدومه؟ 🌡️
کولر بادی یا واترکولینگ؟ بهترین راه خنک کردن پردازنده کدومه؟
00:16:44
عکس بهزاد با آیکون‌های گرد شده iOS19
iOS19 قراره چه فرقی کنه؟ نگاهی به تمام تغییرات احتمالی
00:10:59
اوضاع عجیب سامسونگ! 💩
اوضاع عجیب سامسونگ! 💩
00:07:04
آیفون ۱۷ این شکلیه؟
سری آیفون ۱۷ اینجاست! 🔥 داغ داغ از پرینترسه‌بعدی درومده
00:17:17
زومکست مصاحبه با معاون ارشد فروشگاه مرکزی لنوو و مدیرعامل شرکت الماس پهنه رایانه پایتخت
لنوو در ایران؛ همه‌چیز درباره لپ‌تاپ‌های لنوو و خدمات آن
00:17:54
چرا نباید گلکسی اس ۲۵ اولترا بخریم؟ ⛔
چرا نباید گلکسی اس ۲۵ اولترا بخریم؟ ⛔
00:27:52
جعبه گشایی آیفون ۱۶ ای اپل
ارزون‌ترین آیفون اپل اینجاست! 😏 جعبه‌گشایی iPhone 16e
00:12:01
مقایسه دوربین بزرگ زومیت
بزرگ‌ترین مقایسه دوربین زومیت 🔥 کی حرف آخرو می‌زنه؟
00:16:44
زوم کست آچاره
آچاره؛ داستان استارتاپی که همه کارات رو انجام می‌ده!
00:42:40
تبلت یا لپ‌تاپ؛ کدوم برای شما مناسب‌تره؟ 🏆
تبلت یا لپ‌تاپ؛ کدوم برای شما مناسب‌تره؟ 🏆
00:26:47
با Kling AI ویدیو بساز
آموزش جامع ساخت ویدیو و عکس با هوش مصنوعی Kling AI
00:31:26
آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
00:38:14
LG QNED86 TV
بهترین انتخاب برای گیم و فیلم! بررسی تلویزیون ۸۶ اینچی ال‌جی
00:12:39
58 مطلب
لوگوی اندروید
ترفند ها و آموزش های اندروید در مجموعه مطالعاتی آموزش اندروید با برترین و کاربردی‌ ترین ترفند های اندروید آشنا خواهید شد و صفر تا صد تبلت و گوشی اندرویدی خود را آموزش می‌بینید.
14 مطلب
طرح مفهومی سخت‌افزار
شیرجه در سخت افزار با مقالات سخت‌افزاری زومیت در دریای هیجان‌انگیز سخت‌افزار از CPU و GPU تا هوش مصنوعی و شرکت‌های فناوری پیشرو شیرجه بزنید.
18 مطلب
پیکان زرد در کنار کنسول گیم‌بوی و نوکیا 6600
ماشین زمان با مقالات «ماشین زمان» به گذشته دنیای فناوری سفر کنید و همراه ما محصولات و تکنولوژی‌های نوستالژیک را مرور کنید.
47 مطلب
کره لاس وگاس درکنار شاتل فضایی
مهندسی بی‌نهایت داستان ساخت پیچیده‌ترین و خلاقانه‌ترین سازه‌های مهندسی دنیا، از آسمان‌خراش‌های بلند تا شاتل‌های فضایی را در بخش مهندسی بی‌نهایت دنبال کنید.
43 مطلب
کالکشن بیوگرافی
بیوگرافی بزرگان علم و فناوری با زندگی و دستاوردهای استادان نوآوری و شکل‌دهندگان دنیای علم و تکنولوژی آشنا شوید.

مقایسه قیمت و مشخصات 🛒

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36
3.9
گلکسی A36 سامسونگ

از23,199,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ سبز نعنایی / Samsung Galaxy A36پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ سبز نعنایی / Samsung Galaxy A36
3.7
گلکسی A26 سامسونگ

از17,678,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56
3.8
گلکسی A56 سامسونگ

از26,999,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7
4
پوکو X7 شیائومی

از21,648,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Pro
4.7
پوکو X7 پرو شیائومی

از26,548,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25
4.4
گلکسی اس 25 سامسونگ

از102,000,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16
3.6
آیفون 16 اپل

از67,960,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Maxپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Max
3.7
آیفون 16 پرو مکس اپل

از109,980,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Pro
4.4
آیفون 16 پرو اپل

از85,070,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پلاس اپل صورتی / Apple iPhone 16 Plusپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پلاس اپل صورتی / Apple iPhone 16 Plus
3.6
آیفون 16 پلاس اپل

از78,580,000تومان

کنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Proکنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Pro
4.1
اپل ایرپادز 4 به همراه کیساپل ایرپادز 4 به همراه کیس
3
اپل ایرپاد 4

از9,180,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55
4.2
گلکسی A55 سامسونگ

از25,198,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15
4.4
گلکسی A15 سامسونگ

از13,990,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Pro
4.3
پوکو X6 پرو شیائومی

از25,610,305تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6
4
پوکو X6 شیائومی

از25,129,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 شیائومی تیتانیوم / Xiaomi Poco F6پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 شیائومی تیتانیوم / Xiaomi Poco F6
4.6
پوکو F6 شیائومی

از29,999,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Pro
4.5
پوکو F6 پرو شیائومی

از38,766,000تومان

گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6
4.2
پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35
4.3
گلکسی A35 سامسونگ

از21,989,000تومان

پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024
3.9
موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13
4.1
آیفون 13 اپل

از46,810,000تومان

گوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفیدگوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفید
4.4
پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24
4.4
گلکسی اس 24 سامسونگ

از84,300,000تومان

موبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blueموبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blue
3.5
آیفون 13 پرو مکس اپل

از66,500,000تومان

گوشی آیفون 14 پرو مکس رنگ بنفش تیرهگوشی آیفون 14 پرو مکس رنگ بنفش تیره
3.6
آیفون 14 پرو مکس اپل

از78,580,000تومان

موبایل آیفون 12 اپل مشکی / Apple iPhone 12 blackموبایل آیفون 12 اپل مشکی / Apple iPhone 12 black
4
آیفون 12 اپل

از43,637,000تومان

گوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبیگوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبی
4.1
آیفون 13 پرو اپل

از59,999,000تومان

Xiaomi Poco X4 Pro 5G / گوشی موبایل پوکو X4 پرو شیائومی 5G خاکستریXiaomi Poco X4 Pro 5G / گوشی موبایل پوکو X4 پرو شیائومی 5G خاکستری
3.7
پوکو X4 پرو شیائومی 5G

از18,590,000تومان

بهترین مقالات زومیت

مشاهده همه
با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات