ادوبی نسخه جدید فتوشاپ CC مخصوص آیپد اپل را معرفی کرد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ادوبی با معرفی نسخه‌ی فتوشاپ CC مخصوص کاربران آیپد اپل، امکان استفاده از این برنامه را در اختیار کاربران سیستم عامل iOS آیپد قرار می‌دهد.
تبلیغات

کاملا مشخص است که ادوبی در حال ارتقاء و بهبود مجموعه اپلیکیشن‌های Creative Cloud ادوبی است و قصد دارد این اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.

ادوبی، در کنفرانس Max که در لس‌آنجلس برگزار شد، به‌صورت رسمی نسخه‌ی جدید فتوشاپ CC را برای آیپد اپل معرفی کرد. از سال ۲۰۱۹ کاربران آیپد اپل می‌‌توانند با اپلیکیشن فتوشاپ CC روی دستگاه خود کار کنند. نسخه‌ی فتوشاپ مخصوص آیپد تمام ویژگی‌های اولیه‌ی نسخه‌ی دسکتاپ را نخواهد داشت ولی شرکت ادوبی وعده داده است که با گذشت زمان تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی دسکتاپ را به این نسخه اضافه کرده و در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

فتوشاپ CC

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن فتوشاپ همانند تمام نسخه‌های منتشرشده از سوی ادوبی، قابلیت همگام سازی با تمام نسخه‌های دیگر فتوشاپ را دارد و همه‌ی تغییرات اعمال شده در فایل‌های PSD روی آیپد، با سایر دستگاه‌ها همگام سازی می‌شود. با توجه به اینکه امکان کار کردن با اپلیکیشن با استفاده از صفحه‌ی لمسی فراهم شده است، کاربران می‌توانند تجربه‌ی فوق‌العاده جدیدی را در کار کردن با این نسخه داشته باشند. امکان کار کردن با اکثر ابزارهای ویرایش تصویر استاندارد فتوشاپ و کار کردن در لایه‌های مختلف برنامه هماند نسخه‌ی دسکتاپ در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. البته کاربران می‌توانند با استفاده از قلم استایلوس نیز با این اپلیکیشن کار کنند.

ادوبی معتقد است که نسخه‌ی فتوشاپ جدید مخصوص آیپد اپل با همان کد پایه‌ی فتوشاپ نسخه‌ی دسکتاپ به‌اشتراک گذاشته خواهد شد. در نتیجه هیچ مشکلی از نظر پاور یا عملکرد یا نتایج ویرایش ایجاد نخواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد نسخه‌ی فتوشاپ CC مخصوص آیپد اپل در دسترس نیست. باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا با مشخصات و ویژگی‌های این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم. ادوبی از مدت‌ها قبل گفته بود که قصد دارد با توسعه‌ی برنامه‌های خود شرایطی را فراهم کند تا کاربران بتوانند در هر سیستمی و در هر مکانی با برنامه‌های این شرکت به‌راحتی کار کنند.

فتوشاپ CC

اوایل، این صحبت بدان معنی بود که بسیاری از اپلیکیشن‌های تخصصی کوچک‌تر بتوانند با اکوسیستم بزرگ‌تر Creative Cloud همگام سازی شوند، ولی در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که شرکت ادوبی در تلاش است تا استفاده از نسخه‌ی کامل اپلیکیشن‌هایی مانند فتوشاپ را در اختیار کابران گوشی‌های هوشمند قرار دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات