محصولات هاوال؛ با خدمات ۷ ساله بدون احتساب کیلومتر

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به دنبال افزایش مدت‌زمان خدمات پس‌از فروش توسط خودروسازانی نظیر فولکس‌واگن، هوندا و فورد در استرالیا، برند هاوال چین نیز ، خدمات پس از فروش ۷ ساله بدون محدودیت کیلومتر ارائه می‌دهد.
تبلیغات

خودروساز چینی هاوال (Haval) اعلام کرده است تا پایان سال جاری میلادی، خدمات پس‌از فروش (Warranty) در زمان ۷ ساله بدون محدودیت کارکرد، در تمامی محصولات خود برای خریداران استرالیایی ارائه خواهد کرد. این ارتقاء بخشی از برنامه هاوال برای رفع موانع و سیاست‌های جذب مشتری در سال ۲۰۱۸ است و به طور انحصاری برای خریداران خصوصی اعمال می‌شود؛  مشتریان تجاری و اجاره‌ خودرو نیز از خدمات پس‌از فروش ۷ ساله با محدودیت ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر بهره‌مند خواهند شد. مقامات هاوال می‌گویند که خدمات پس‌از فروش ۷ ساله خودرو تنها توسط این شرکت معتبر است و هنوز هیچ بیمه‌گر شخص ثالثی آن را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. 

HAVAL H2

این اقدام برند خودروساز چینی مانند برنامه‌ی جدید نمایندگی فولکس‌واگن در استرالیا انجام می‌شود که اوایل هفته گذشته خدمات پس‌از فروش ۳ ساله خود را تا پایان سال جاری میلادی به ۵ سال افزایش داد. مایکل بارتش، مدیر منطقه‌ای فولکس‌واگن در استرالیا این حرکت را بسیار مؤثر قلمداد کرد و آن را در جذب مشتری بسیار مثبت دانست. 

کیا

کیا موتورز کره جنوبی، تنها برند تجاری در استرالیا است که خدمات پس‌از فروش ۷ ساله دائمی برای خودروهای خود ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که سایر خودروسازان مانند نیسان، سوبارو، فولکس‌واگن، سوزوکی و تویوتا خدمات پس‌از فروش ۵ ساله برای محصولات خود ارائه می‌دهند. هوندا، هولدن، فورد و مزدا نیز اخیراً دوره طولانی‌تری برای پوشش بیمه‌ای و خدمات پس‌از فروش محصولات خود ارائه داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات