فهرست افزایش قیمت‌ محصولات رنو منتشر شد

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نگین خودرو، نماینده‌ی رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران، جدیدترین قیمت محصولات خود را اعلام کرد. بر اساس بخشنامه‌ی جدید، رنو تالیسمان ۴۰ میلیون و کولئوس ۶۳ میلیون تومان گران شده است.
تبلیغات

چند ساعت پیش بود که خبر افزایش قیمت‌ نجومی محصولات هیوندای در ایران توسط کرمان موتور منتشر شد. همانطور که در این خبر گفتیم، افزایش قیمت مابقی خودروهای وارداتی از سوی شرکت‌های واردکننده دور از ذهن نیست. حالا و در کمتر از چند ساعت از این خبر، شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده‌ی رسمی محصولات رنو در ایران، از جدیدترین قیمت‌ محصولات خود رونمایی کرد. بر اساس بخشنامه‌ای که این شرکت در سایت خود قرار داده، قیمت محصولات رنو در ایران با افزایشی خیره‌کننده مواجه شده است.

خودروهای محبوب و پرفروش ماه‌های اخیر رنو در ایران یعنی سدان لوکس تالیسمان و شاسی‌بلند زیبای کولئوس، محصولاتی هستند که در سال ۹۶ به‌عنوان پرمتقاضی‌ترین خودروهای وارداتی در ایران شناخته می‌شوند؛ تا جایی که بر اساس اعلام گمرک ایران، نگین خودرو و محصولات رنو و در صدر آن‌ها خودروهای رنو تالیسمان و کولئوس بیشترین سهم واردات به ایران را در سال ۹۶ از آن خود کرده‌اند.

حالا و پس از بازگشایی سامانه ثبت سفارش خودرو و ابلاغ تعرفه‌های جدید واردات خودرو در قالب دستورالعمل جدید واردات، شرکت‌ نگین خودرو نیز برای عقب نماندن از قافله‌ی افزایش قیمت خودروهای خارجی، قیمت محصولات خود را به شکل اعجاب‌آوری افزایش داد. خودروی محبوب تالیسمان که تا پیش از این با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان توسط نگین خودرو به فروش می‌رسید، از این پس در مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان عرضه خواهد شد. همچنین شاسی بلند زیبای رنو یعنی کولئوس با جهشی ۶۳ میلیون تومانی، قیمت ۲۹۸ میلیون تومان را به نام خود ثبت کرده است. کولئوس پیش از توقف ثبت سفارش خودرو، با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان توسط نگین خودرو به بازار عرضه می‌شد. رنو داستر نیز با افزایش قیمت ۲۴ میلیون تومانی، از این پس با قیمت ۱۴۸ میلیون تومان از سوی نگین خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد.

جدیدترین قیمت‌های محصولات رنو با نمایندگی نگین خودرو در ایران را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خودرو

مدل

قیمت پیشین

قیمت جدید

رنو تالیسمان

۲۰۱۸

۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰

رنو کولئوس

۲۰۱۸

۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۹۸,۵۰۰,۰۰۰

رنو داستر

۲۰۱۷

۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰

۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات