ال‌ جی نام‌های تجاری Icon و Iconic را ثبت کرد

یک‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی نام تجاری Icon را برای یک گوشی‌ هوشمند و Iconic را برای ساعت‌ هوشمند، به ثبت رسانده است. به‌ نظر می‌رسد خانواده‌ی جدیدی توسط این شرکت معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس، به‌تازگی دو نام تجاری را در اداره‌ی ثبت اختراعات و علائم تجارت ایالات متحده (UPSTO) به ثبت رسانده است که جزئیاتی از محصولات احتمالی این شرکت ارائه می‌دهد. دو نام تجاری Icon و Iconic که از سوی شرکت کُره‌ای به ثبت رسیده است، می‌تواند عرضه‌ی محصولات جدید را تأیید کند؛ ال‏‌جی هیچ‏‌گاه از نام تجاری Icon یا مشتقات آن برای نام‌گذاری محصولات خود استفاده نکرده است.

در همین رابطه، بد نیست اشاره کنیم که شرکت کُره‌ای درنظر دارد پرچم‌داران جدید سری «G» را با نام تجاری متفاوتی ارائه دهد؛ هرچند، هنوز مشخص نشده است که جانشین ال‌جی جی ۶ با چه نام تجاری وارد بازار خواهد شد. ممکن است برای رقابت با سری گلکسی اس ۹ سامسونگ، این سازنده از نام «جی ۹» استفاده کند؛ ضمن اینکه احتمال دارد پرچم‌دار ال‌جی از خانواده‌ی جدیدی معرفی شود.

نام Iconic نیز برای ساعت‌های هوشمند این شرکت به ثبت رسیده است؛ ال‌جی طی چند سال اخیر، محصولات مختلفی نظیر ال‏‌جی واچ استایل، جی واچ، واچ اوربن (Watch Urbane) عرضه کرده است و آخرین محصولات این شرکت در بازار ساعت‌ هوشمند، اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار شد. ساعت‌ هوشمند ال‌جی که در سال گذشته عرضه شد، توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفت؛ اما موفقیت چشمگیری از نظر تجاری برای این شرکت به همراه نداشت. به همین جهت، ممکن است ساعت‌ هوشمند جدید ال‏‌جی، با نام تجاری متفاوتی ارائه شود.

ال‌جی اخیراً اعلام کرده است به زمان مشخصی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید متعهد نخواهد بود؛ به عبارت بهتر، زمانی گوشی‌های هوشمند جدیدی معرفی خواهد کرد که حرف‌ تازه‌ای برای گفتن داشته باشد و محصولات ال‏‌جی، صرفاً برای رقابت با سازندگان دیگر ارائه نمی‎شود. به‌ نظر می‌رسد عملکرد ضعیف مالی بخش موبایل، باعث شده است رقیب سامسونگ، روند متفاوتی برای باقی ماندن در بازار گوشی‌ هوشمند در پیش بگیرد؛ هرچند،مقامات این شرکت مدعی هستند که نگرانی‎ها در مورد کانال‌های جهانی تأمین باتری‌ لیتیومی، باعث شده است این رویه‌ را در دستور کار قرار دهند. با این وجود، پرچم‏‌دار جدید این شرکت که احتمالاً جی ۷ نخواهد بود؛ اواخر ماه فوریه یا نیمه ماه مارس رونمایی می‌شود.

در همین رابطه، ال‌جی اعلام کرده است که عرضه‌ی پرچم‌‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در ماه مارس، این شرکت را نگران نخواهد کرد؛ کُره‌ای‌ها تمامی توجه خود را روی بهبود قابلیت‌های جانشین ال‌جی جی ۶ معطوف خواهند کرد. از دیگر شایعات منتشرشده درباره‌ی گوشی جدید ال‌جی، می‌توان به عرضه آن با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴.۰ کوالکام اشاره کرد. نسل بعدی پرچم‌دار ال‌جی، نمایشگر اولد خواهد داشت و با طراحی بدون حاشیه عرضه می‌شود؛ همچنین گفته شده است که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

شما کاربران زومیت، چه انتظاری از محصولات جدید ال‌جی دارید؟ به ‏‌نظر شما، تغییر نام تجاری باعث خواهد شد کسب‌‎وکار موبایل و محصولات پوشیدنی هوشمند ال‌جی به موفقیت برسد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات