اپ یاهو میل در ویندوز 10 غیر فعال می‌شود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران نسخه‌ی ویندوز ۱۰ اپلیکیشن یاهو میل اخیرا اعلان‌هایی مبنی بر پایان فعالیت این اپ دریافت کرده‌اند.
تبلیغات

یاهو  قصد دارد فعالیت اپ ایمیل خود در ویندوز ۱۰ را متوقف کند. کاربران از این پس در اپلیکیشن Yahoo mail با پیغامی مواجه می‌شوند که ۲۲ می (۱ خرداد) را به‌عنوان تاریخ اتمام فعالیت این اپ اعلام می‌کند. این اپ هنوز در ویندوز استور موجود است ولی قابل دانلود نیست. با وجود این‌که هنوز چند روز تا زمان غیرفعال شدن این اپ فرصت باقی مانده است؛ ولی تعداد زیادی از کاربران هم‌اکنون قادر به استفاده از آن نیستند.

کاربران پس از وارد شدن به اپ با پیغامی مبنی بر غیر فعال شدن آن روبه‌رو می‌شوند؛ در متن این پیغام از کاربران خواسته شده است تا برای ادامه فرآیند ارسال و دریافت ایمیل به وب‌سایت یاهو مراجعه کنند. با از کار افتادن اپ یاهو میل تمام اطلاعات شما در آن محفوظ خواهد بود؛ بنابراین به‌راحتی با استفاده از مرورگر خود به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.  همچنین می‌توانید از اپ‌های شخص ثالث یا اپ رسمی خود مایکروسافت یعنی Outlook Mail برای دسترسی ساده‌تر به محتوای حساب پست الکترونیکی خود استفاده کنید.

پیغام خطای یاهو میل

هنوز دلیل این توقف فعالیت از جانب یاهو اعلام نشده است؛ با این حال کارشناسان کاربران اندک آن را مهم‌ترین علت این اقدام یاهو می‌دانند. یاهو در چند سال اخیر با مشکلات امنیتی بزرگی دست و پنجه نرم کرده است، این مشکلات امنیتی آسیب بزرگی به اعتبار این شرکت سابقه‌دار وارد کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات