اولین نگاه نزدیک به مرسدس بنز CLS مدل 2019

یک‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تیم بورتون در ویدئویی جذاب به بررسی نسل جدید مرسدس بنز CLS‌ مدل ۲۰۱۹ می‌پردازد که تماشای آن خالی از لطف نیست.
تبلیغات

تیم بورتون که با نام Shmee150 در یوتیوب فعالیت می‌کند و از معروف‌ترین افراد در دنیای کلیپ‌های معرفی خودرو است، این امکان را داشت که از طرف مرسدس به اشتوتگارت دعوت شود و نگاهی دقیق به مرسدس بنز CLS جدید داشته باشد. جدیدترین محصول مرسدس، نسخه‌ای معمولی از یک سدان تبدیل‌شده به کوپه نیست؛ بلکه محصولی کاملا مستقل و مخصوص تولید در سال آینده است.

خودروی مرسدس CLS جدید دارای یک نسخه AMG Line با طرح رنگ خاکستری مگنو دیزاینو و مجهز به پیشرانه 400d دیزلی است که در حال حاضر گران‌ترین محصول این گروه در اروپا به شمار می‌رود. این پیشرانه جدید شبیه همان پیشرانه ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر خطی ساخته‌شده برای مدل 350d است، اما ۳۴۰ اسب بخار (۲۵۰ کیلو وات) قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر (۵۱۶ پوند-فوت) گشتاور دارد؛ درحالی‌که مدل ارزان‌تر قادر است ۲۸۶ اسب بخار (۲۱۰ کیلو وات) و ۴۴۲ پوند-فوت (۶۰۰ نیوتن‌ متر) گشتاور تولید کند.

cls

در فضای داخل خودرو، تغییر قابل توجه در مقایسه با دو مدل قبل از آن، در دسترس بودن پیکربندی پنج صندلی است که برای اولین بار در کلاس CLS اتفاق می‌افتد؛ چنین امکانی باعث می‌شود که این سدان کوپه جدید، کمی بیشتر مناسب خانواده باشد و فضای بیشتری در دسترس سرنشینان قرار دهد.

این ویدیو حقایق جالبی درباره فضای داخلی خودرو ارائه می‌کند که عمدتا بیشتر ویژگی‌های خود را از کلاس سدان E-Class به ارث برده است؛ خوب است بدانید طراحی خودروی مرسدس بنز CLS مدل ۲۰۱۹ تا حد زیادی بر اساس سدان E-Class انجام شده و به همین خاطر از میراث آن استفاده می‌کند. بعضی افراد ممکن است به‌نوعی ترجیح دهند که تغییراتی در مرسدس CLS جدید نسبت به همتای سدان معمولی خود داشته باشند؛ اما با وجود تکراری بودن، باز هم فضای داخلی این خودرو مکان بسیار خوبی برای راحتی و سواری است.

mercedes/ مرسدس CLS 2019

برای خریدارانی که طرفدار پیشرانه دیزل نیستند (به هر حال شبیه محصولاتی نیست که در ایالات متحده در دسترس خواهد بود)، مرسدس CLS مدل ۲۰۱۹ را می‌توان در نسخه 450 با پیشرانه بنزینی ۶ سیلندر ۳ لیتری دریافت کرد که با ویژگی‌هایی از پیکربندی هیبریدی عرضه می‌شود. این پیشرانه ۳۶۷ اسب بخار (۲۷۰ کیلو وات) و ۳۶۹ پوند-فوت (۵۰۰ نیوتن‌ متر) گشتاور تولید می‌کند؛ اما ژنراتور الکتریکی، ۲۲ اسب بخار (۱۶ کیلو وات) و ۱۸۴ پوند-فوت (۲۵۰ نیوتن‌ متر) گشتاور به آن می‌افراید.

تمام سه نسخه مرسدس بنز CLS (استاندارد، نایت و AMG Line) مجهز به سیستم 4Matic تمام چرخ محرک و جعبه‌دنده اتوماتیک ۹ سرعته هستند. مدل ارزان‌تر از مرسدس CLS با پیشرانه ۲ لیتری دیزل در آینده نزدیک ساخته خواهد شد که با نام مرسدس AMG CLS 53 عرضه می‌شود. مدل جدید تا چند روز دیگر در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمال رونمایی خواهد شد و نخستین خودروی هیبریدی مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر است که تقریبا قدرتی معادل ۴۳۰ اسب بخار دارد.

بررسی ویدئویی مرسدس CLS مدل ۲۰۱۹

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات