فروش ۶ میلیون دستگاه آیفون 10 در جمعه سیاه

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برآورد صورت‌گرفته توسط تحلیل‌گران بازار نشان از این دارد که اپل طی جمعه‌ی سیاه بیش از ۶ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ به فروش رسانده است.
تبلیغات

آمار ارائه‌شده نشان از این دارد که اپل طی جمعه‌ی گذشته که مصادف با روز جمعه‌ی سیاه یا بلک‌ فرایدی بود، فروش خوبی تجربه کرده‌است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط تحلیل‌گران مؤسسه‌ی روزنبلت، اپل موفق شده است در طول جمعه‌ی سیاه بیش از ۶ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ به‌ فروش برساند که بخش بزرگی از فروش ۱۵ میلیون دستگاه آیفون طی این روز خاص را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، آیفون ۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی محبوبیت بیشتری در مقایسه با آیفون ۶۴ گیگابایتی دارد؛ به‌طوری‌که میزان فروش آیفون ۱۰ با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی دو برابر نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی بوده است.

قیمت نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۰ (iPhone X) در ایالات متحده‌ی آمریکا ۹۹۹ و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی بیش از ۱۵۰ دلار گران‌تر است. آیفون ۱۰ با بهره‌گیری از حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی علاوه بر اینکه قیمت بیشتری دارد، سود بیشتری نیز عاید اپل می‌کند.

پیش‌بینی‌ روزنبلت نشان از این دارد که اپل طی تعطیلات سال نوی میلادی بیش از ۳۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش خواهد رساند. اپل در پیش‌بینی ارائه‌شده برای گزارش مالی سه‌ماهه‌ی جاری، اعلام کرده است انتظار دارد ۸۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند که رکورد جدیدی برای این کمپانی خواهد بود.

آمار ارائه‌شده توسط تحلیل‌گران نشان می‌دهد که اپل در حال حاضر ظرفیت تولید بیش از سه میلیون دستگاه آیفون ۱۰ به‌صورت هفتگی دارد و انتظار می‌رود این ظرفیت تولید در ابتدای دسامبر به بیش از چهار میلیون دستگاه افزایش پیدا کند. با وجود اینکه زمان انتظار برای دریافت آیفون ۱۰ در سایت اپل پس از خرید در حال کاهش است؛ اما روزنبلت باور دارد که تقاضا برای این گوشی همچنین پابرجا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات