بررسی ویدیویی آیفون 10 اپل

یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۰ یکی از مورد انتظارترین محصولات دنیای موبایل در سال ۲۰۱۷ است که در ادامه می‌‌توانید بررسی عمیق ویدیویی زومیت از پرچمدار اپل را مشاهده کنید.
تبلیغات

آیفون ۱۰ هدیه‌ی ۱۰ سالگی اپل به کاربران خود است؛ اما آیا این آیفونِ  تازه از راه رسیده شایسته‌ی جانشینی نسل‌های گذشته و اختصاص لقب محصولی انقلابی است؟ بیش از ۱۰ سال از زمانی که استیو جابز در رویدادی به‌یادماندنی نسخه‌ی ابتدایی آیفون را به جهانیان معرفی کرد، می‌گذرد و از آن روز تاکنون، نسل‌های مختلف گوشی اپل، بخش قابل توجهی از بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته‌اند. چه عاشق محصولات اپل باشیم چه با قلبی سرشار از تنفر از آن دوری کنیم، انکار انقلابی بودن آیفون اولیه کار دشواری است. 

شاید نسل‌های اخیر آیفون‌ از ایده‌آل استیو جابز فاصله گرفته باشد؛ اما بنیان‌گذار اپل هرگز شانس دیدن بازار این روزهای گوشی‌ هوشمند و تغییر نظرات خود را نداشت. دنیای گوشی‌های هوشمند سکون را برنمی‌تابد؛ از طرفی مسئولان اپل نیز به‌خوبی نتایج تلخ شکست بزرگانی چون نوکیا را نظاره کرده‌اند و دیگر اشتباه پایبندی به اصول در این بازار بی‌رحم را تکرار نخواهند کرد. اپل ساختار طراحی محصولات خود را هر چند سال یک‌بار بازبینی می‌کند و در یک نگاه کلی، آیفون X را باید سرآغاز چهارمین نسل از طراحی‌ محصولات آیفون بدانیم.

دهمین سالگرد معرفی بزرگ‌ترین میراث استیو جابز، روز ۲۱ شهریور و در آمفی‌تئاتر استیو جابز در مقر جدید اپل آغاز شد و همگان برای معرفی یک محصول متفاوت لحظه‌شماری می‌کردند. آیفون ۱۰ به‌عنوان سنت‌شکن‌ترین آیفون سال‌های اخیر فاقد حسگر اثر انگشت است و هویت‌سنجی در آن به کمک فناوری فیس‌آی‌دی انجام می‌شود، حاشیه‌های نمایشگر حذف شده‌‌اند و اولین ‌‌آیفون OLED اپل محسوب می‌شود. آیا سنت‌شکنی‌های آیفون X موفق بوده است؟ آیا آیفون ۱۰ در بازار پرحرارت فبلت‌ها در سال ۲۰۱۷ محصولی بدون رقیب است؟

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی بررسی زومیت از آیفون ۱۰ اپل دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات