نسخه‌ی وب تقویم گوگل با طراحی زیبا به‌روز شد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل نسخه‌ی وب تقویم خود را با قابلیت‌های جدید طراحی زیبا و مشابه نسخه‌ی موبایلی این تقویم به‌روز کرد.
تبلیغات

روز گذشته نسخه‌ی بهبودیافته‌ای از تقویم گوگل برای وب منتشر شده است که ظاهری بسیار مدرن‌تر نسخه‌ی پیشین دارد. آیکون‌های تاریخ بزرگ‌تر شده‌اند و رنگ‌ها به سبک طراحی متریال تغییر یافته‌اند. باکس‌های رویدادها نیز مرتب‌تر شده‌اند و در مجموع می‌توان گفت این تقویم حالا شبیه نسخه‌ی موبایلی خود شده است.

در خصوص کارایی، گوگل همواره بر اعمال بهبودهایی برای کاربران تجاری خود تمرکز داشته است. با این به‌روزرسانی، ادمین‌ها می‌توانند جزئیاتی را در خصوص اتاق‌های کنفرانس اضافه کنند تا کارمندان از این طریق اطلاعاتی از قبیل اندازه‌ی اتاق کنفرانس، امکان استفاده از ویلچر برای رفتن به آنجا و مجهز بودن به سیستم ویدیو پروژکتور را به دست آورند. همچنین افراد دعوت‌شده می‌توانند از طریق جزئیات رویداد به برنامه‌ی سین، اسناد و فهرست مقالاتی که قرار است ارائه شود نیز دسترسی داشته باشند. تصویر زیر نشانگر همین قابلیت است.

تقویم گوگل

اگر خیلی از تقویم استفاده می‌کنند حالا می‌توانید در قسمت اطلاعات روز از داده‌های چند تقویم مختلف استفاده کنید و این کار برای مقایسه و انجام رزروهای احتمالی به شما کمک خواهد کرد. همچنین می‌توانید با رفتن روی اسامی شرکت‌کنندگان در یک رویداد اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنید.شاید هیچ‌یک از گزینه‌های اضافه شده زندگی کسی را متحول نکند اما به‌هرحال امکانات مفیدی هستند؛ ضمن اینکه نگاه کردن به یک طراحی زیبا همیشه خوشایند است. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات